Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD traag bij uploaden en/of bekijken nieuwe topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD traag bij uploaden en/of bekijken nieuwe topic

    Weet niet of dit aan mijn kant ligt, maar telkens als ik een foto tracht te uploaden, lijkt het alsof BD vast hangt. Het duurt een eeuwigheid voordat deze online staat, met het risico op dubbelpost door te veel klikken.
    Iemand anders hier ook last van?

    Merk net dat dit ook bij dit topic gebeurd.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: BD traag bij uploaden en/of bekijken nieuwe topic

    Als het lang duurt, kijk dan eens in de linker benedenhoek, naar de statusbar. Staat daar iets van Googlestatistics of zo?

    Dat was het probleem dat ik een tijdje terug had met firefox. Noscript plugin geinstalleerd, en probleem is weg.

    PS: het gaat om Google analytics
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

    Comment


    • #3
      Re: BD traag bij uploaden en/of bekijken nieuwe topic

      en de adserver.belgiumdigital is ook al zo een slak !!

      Comment


      • #4
        Re: BD traag bij uploaden en/of bekijken nieuwe topic

        Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
        Als het lang duurt, kijk dan eens in de linker benedenhoek, naar de statusbar. Staat daar iets van Googlestatistics of zo?

        Dat was het probleem dat ik een tijdje terug had met firefox. Noscript plugin geinstalleerd, en probleem is weg.

        PS: het gaat om Google analytics
        Tip van de dag wat mij betreft !!! Had er ook last van en inderdaad het is nu weg ;-)
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment

        Working...
        X