PDA

Volledige versie bekijken : Hadise @ MarktRock Poperinge

Destn
1 september 2008, 22:00
Wat een heerlijke verschijning als je door de zoeker kijkt...:love:

SW waardig? :confused:

http://users.telenet.be/destn/images/hadise.JPG

http://users.telenet.be/destn/images/hadise2.JPG

jaak56
1 september 2008, 23:04
SW waardig? :confused:

[

En of!! ondanks de micro voor de mond erg sterke nr.2:love:

CH Photography
1 september 2008, 23:16
Mooi hoor die 2de en inderdaad, Hadise mag er wezen :G

Hans

Pieter_73
2 september 2008, 05:48
Nr.2 is idd top!

devid
2 september 2008, 07:37
heel mooi scherpe plaat maar een positie vlak voor de artiest levert helaas vaak een micro voor de mond

Destn
2 september 2008, 08:18
heel mooi scherpe plaat maar een positie vlak voor de artiest levert helaas vaak een micro voor de mond

True, helaas hadden we niet veel speelruimte gekregen in de frontstage en waren we beperkt tot 10' per artiest...

Maar ja, is beter dan niks he ;)

thx voor de comments overigens. :G

Omag
2 september 2008, 10:42
Tweede is dik in orde. De eerste is wat minder omdat ze zo beneden in het kader gedrukt staat. Nummer twee heeft een veel betere beeldvulling.

Magnifieke scherpte en kleuren in beiden trouwens...

Je kunt natuurlijk ook wat selectiever zijn wanneer je frontstage schiet, en wachten op momenten waarop ze de micro op een andere manier houdt. Maar als je maar een beperkte tijd hebt, is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

mexicano
2 september 2008, 10:54
Ook nr 2 voor mij - met de 105/2.8 veronderstel ik ?
(Klein) beetje jammer van de micro

Destn
2 september 2008, 11:00
Ook nr 2 voor mij - met de 105/2.8 veronderstel ik ?

Inderdaad, wisselde af tussen 105 en 17-55, maar had in de 17-55 te veel storende elementen in de foto (podium, monitors,..).

Wat verlang ik tot ik een 70-200 kan kopen :)

mexicano
2 september 2008, 11:04
Wat verlang ik tot ik een 70-200 kan kopen :)

Echt missen doe ik die niet (heb meestal dezelfde configuratie voor concertjes, soms ook al eens de 85/1.4 :love:)

Destn
2 september 2008, 11:11
Echt missen doe ik die niet (heb meestal dezelfde configuratie voor concertjes, soms ook al eens de 85/1.4 :love:)

Voor de potretten is die natuurlijk prima, maar soms wil je ook eens wat extra op de foto, en dan wordt het iets moeilijker met de 105.
Verander jij lenzen tijdens het concert? Of gebruik je 2 bodies?

mexicano
2 september 2008, 11:32
Voor de potretten is die natuurlijk prima, maar soms wil je ook eens wat extra op de foto, en dan wordt het iets moeilijker met de 105.
Verander jij lenzen tijdens het concert? Of gebruik je 2 bodies?

In principe 2 bodies (D200 mét de 17-55 en D300 mét de 105)
Foto 's met de D200 enkel bij goede lichtomstandigheden (tot ISO400, soms uitzonderlijk tot 800)

carol1
2 september 2008, 16:27
True, helaas hadden we niet veel speelruimte gekregen in de frontstage en waren we beperkt tot 10' per artiest...

ja dat was zeker, 10' en geen speelruimte. ik kwam met een ander voorstel maar daar had men geen oren naar (het was trouwens de eerste maal in 22 edities dat men fotografen toeliet in de frontstage misschien volgend jaar meer speelruimte en wat meer tijd)

by de way ik was de man met de omgekeerde pet die naast jou stond

zal later wat foto's posten

Destn
2 september 2008, 16:30
ja dat was zeker, 10' en geen speelruimte. ik kwam met een ander voorstel maar daar had men geen oren naar (het was trouwens de eerste maal in 22 edities dat men fotografen toeliet in de frontstage misschien volgend jaar meer speelruimte en wat meer tijd)

by de way ik was de man met de omgekeerde pet die naast jou stond

zal later wat foto's posten

Ah, met de 2 Canon bodies?

aangenaam..volgende keer praatje slaan dus..

Lieven0303
2 september 2008, 20:19
nr 2:love: retescherp en goeie kleuren,
enigste die idd jammer is: die micro..
moest dit een shot zijn zonder was die gewoon volledig af

dj_white
2 september 2008, 20:33

en dan stonden wij daar nog eens met onze camera om te filmen ;)

Destn
2 september 2008, 21:28
en dan stonden wij daar nog eens met onze camera om te filmen ;)

Ben jij De Wit van familienaam? (sorry ken je voornaam niet dacht tjorven, wel die van je zus :)).

dj_white
3 september 2008, 05:57
Ben jij De Wit van familienaam? (sorry ken je voornaam niet dacht tjorven, wel die van je zus :)).

Tjorven niet neen :) Jork de Wit is de naam :) ik weet niet wie je bent, er liepen er toch een stuk of 3 rond zag ik in mijn ooghoek. Die frontstage vond ik ook aan de kleine kant, vooral om foto's te nemen of te filmen, podium was ook veel te hoog

Destn
3 september 2008, 07:07
Tjorven niet neen :) Jork de Wit is de naam :) ik weet niet wie je bent, er liepen er toch een stuk of 3 rond zag ik in mijn ooghoek. Die frontstage vond ik ook aan de kleine kant, vooral om foto's te nemen of te filmen, podium was ook veel te hoog

Qua ruimte was het nog te doen, maar inderdaad, podium was veel te hoog.

Ik heb nog de schoolbanken met je zus gedeeld in het college in Poperinge, vandaar dat ik je enigszins herkende. ;)

Vliennie
3 september 2008, 16:05
Ik was er ook bij op marktrock Poperinge. Jammergenoeg had ik enkel mijn reservetoestel (canon powershot A710 IS) bij. Mijn foto's zijn dan ook bijlange niet zo goed als ik ze zou willen. Uw foto's zijn echt wel superscherp!

parrotman
5 september 2008, 09:25

Volg helemaal