Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over fotolocaties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Over fotolocaties

    Ik ben dringend op zoek naar leuke verlaten panden in de Antwerpse (voor)kempen. Ik weet dat fotografen normaal hun locaties niet willen prijsgeven maar vraag hiervoor een uitzondering, eventueel via PM als je me echt uit de nood wil helpen. Uw 'geheim' is in goede handen en zal u eewig en langer dankbaar zijn. Is vrij dringend anders had ik zelf nog de nodige opzoekingen kunnen doen.

    Verder de vraag of je hoedanook toestemming moet hebben om op deze toch wel privaat terreinen te mogen betreden dan wel te fotograferen. Ook voor op andere niet openbare buitenlocaties heb je dan best geen geschreven toestemming nodig? Zo ja, hoe stel je zoiets op!

    Misschien vergezocht maar beter een bange fotograaf dan een proces aan mijn broek. Dan koop in daarvoor liever extra fotomateriaal

    Dank alvast voor jullie medewerking hierover.
    Pentax K10D, enkele glaasjes. Daarop kunnen we klinken...

  • #2
    Re: Over fotolocaties

    Oorspronkelijk geplaatst door Guidodb Bekijk bericht
    Verder de vraag of je hoedanook toestemming moet hebben om op deze toch wel privaat terreinen te mogen betreden dan wel te fotograferen. Ook voor op andere niet openbare buitenlocaties heb je dan best geen geschreven toestemming nodig? Zo ja, hoe stel je zoiets op!

    Misschien vergezocht maar beter een bange fotograaf dan een proces aan mijn broek. Dan koop in daarvoor liever extra fotomateriaal
    Voor het fotograferen op niet openbare plaatsen heb je altijd toestemming nodig van de eigenaar. Het betreden van deze urban lokatie's is zonder toestemming strafbaar. Zo hebben deze lokatie's meestal ook hun specifieke gevaren (open vloeren, gebroken glas, instorting, asbest), dus als bange fotograaf koop je beter wat extra materiaal.

    Verder succes met je zoektocht.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment

    Working...
    X