Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursussen Syntra?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursussen Syntra?

    Eerst en vooral: sorry als dit niet onder het juiste deelforum staat, maar ik zag niet meteen waar het thuis hoorde.

    Ik wil graag digitaal méér uit mijn toestel halen. En uit fotobewerking. Ik probeer mezelf wat bij te leren in photoshop, met een boek in de hand, en met surfen op dit forum. Maar zelf vind ik dat dat moeizaam gaat.

    Ik studeerde al fotografie, maar helaas stam ik uit het pre-digitale tijdperk. En de omschakeling dringt zicht hoe langer hoe meer op, maar ik vind zelf dat mijn digitale foto's (vooral de prints dan) niet kunnen tippen aan analoge afdrukken.

    Tot zover de schets.
    Vraag: welke opleiding zou het meest geschikt zijn voor mij? Fotografie an sich zie ik niet zitten, gezien de opleiding die ik al jaren geleden achter de rug had. Het is vooral ook een kwestie van het toestel verder te ontdekken.
    Of: zou enkel fotobewerking volgen voldoende zijn?
    En daarbij aansluitend: zijn die cursussen van syntra de moeite? Basis PS ken ik dus al, zijn er proeven om toegelaten te worden in een vervolgcursus?
    Opendeurdagen zijn er pas in de loop van september, maar ik wilde hier al eens polsen of er iemand ooit een dergelijke cursus gevolgd heeft. En eens horen naar de ervaringen.

    Alvastbedankt!

  • #2
    Re: Cursussen Syntra?

    Dit topic staat meer op zijn plaats in 'Algemeen' en werd dan ook naar daar verplaatst.
    Mvg Tim

    Comment

    Working...
    X