Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

    Als ik zoek op mijn naam (montis) , vind ik niet de berichten terug die ik gepost heb op het fotobeoordelings forum (landschappen) -wel de andere (algemeen of test)

    als ik "nieuwe berichten" aanklick boven in het hoofdmenu , vind ik ook mijn berichten niet terug als ik terug ga in de tijd.

    Ze staan er wel nog als ik rechtsreeks naar het betreffende forum ga (landschappen foto beoordeling)

    kan iemand dit verklaren ?
    merci

  • #2
    Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

    Oorspronkelijk geplaatst door Montis Bekijk bericht
    Als ik zoek op mijn naam (montis) , vind ik niet de berichten terug die ik gepost heb op het fotobeoordelings forum (landschappen) -wel de andere (algemeen of test)

    als ik "nieuwe berichten" aanklick boven in het hoofdmenu , vind ik ook mijn berichten niet terug als ik terug ga in de tijd.

    Ze staan er wel nog als ik rechtsreeks naar het betreffende forum ga (landschappen foto beoordeling)

    kan iemand dit verklaren ?
    merci
    Met de zoekfunctie (geavanceerd zoeken) vind ik deze wel terug.





    mvg
    Antoine

    Comment


    • #3
      Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

      ga naar statistieken, daar staan ze toch allemaal!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

        Bovenaan in de grijze balk staat er naast 'zoeken' een optie 'directe links'.
        Klik daar op en dan kan je bij 'diversen' kiezen uit:
        -mijn topics
        -mijn reacties
        -...
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

          bedankt, ik heb al voldoende suggesties om mijn eigen spul terug te vinden . enige wat mij nog niet duidelijk is, is de "nieuwe berichten" werking (zie tweede deel van mijn vraag)

          Comment


          • #6
            Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

            Oorspronkelijk geplaatst door Montis Bekijk bericht
            bedankt, ik heb al voldoende suggesties om mijn eigen spul terug te vinden . enige wat mij nog niet duidelijk is, is de "nieuwe berichten" werking (zie tweede deel van mijn vraag)
            In de rubriek nieuwe berichten vind je alleen berichten terug die actief zijn.
            D.w.z. dat er voor jou een ongelezen bericht in staat.

            Een door jou geopend topic staat er dus niet in omdat je dit al zelf gelezen heb.
            mvg
            Antoine

            Comment


            • #7
              Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

              Bij 'nieuwe berichten' staan enkel de topics waar een nieuw bericht werd geplaatst sinds je laatste bezoek.
              Het topic met de recentste reactie komt bovenaan te staan.

              Open je een topic dat bij nieuwe berichten staat, dan verdwijnt die uit de lijst nieuwe berichten tot zo lang er weer een nieuw reactie bijkomt.

              Zolang er geen nieuwe reactie in jouw topic is, sinds de laatste keer dat je jouw topic hebt bezocht, dan zal die dus ook niet bij nieuwe berichten komen.


              EDIT: Hetzelfde wat Antoine200 op een duidelijkere manier uitlegt
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

                got ya !
                dankuwel..

                Comment


                • #9
                  Re: vraagje over zoekfunctie en "nieuwe berichten"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Bij 'nieuwe berichten' staan enkel de topics waar een nieuw bericht werd geplaatst sinds je laatste bezoek.
                  Het topic met de recentste reactie komt bovenaan te staan.

                  Open je een topic dat bij nieuwe berichten staat, dan verdwijnt die uit de lijst nieuwe berichten tot zo lang er weer een nieuw reactie bijkomt.

                  Zolang er geen nieuwe reactie in jouw topic is, sinds de laatste keer dat je jouw topic hebt bezocht, dan zal die dus ook niet bij nieuwe berichten komen.


                  EDIT: Hetzelfde wat Antoine200 op een duidelijkere manier uitlegt
                  Deze oude man, kan gewoon wat sneller typen , of had ik een paar regels minder.

                  mvg
                  Antoine

                  Comment

                  Working...
                  X