Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegers voor Serafien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegers voor Serafien

    Aan alle fotografen met een hart :

    Ooit al gehoord van de vzw Serafien ? Neen ? Welnu ik tot op vorige week ook niet. Ik ben effe naar hun site gesurfd en ja, hoe kan ik het zeggen, je wordt er stil van. Je leest er het verhaal van een moedig meisje dat veel te vroeg iets tegenkwam dat sterker was dan haar levenskracht ...
    Het is een verhaal van de mensen voor, achter en naast Fien, een wolk van een meisje waarvan het aardse leven amper twee jaar duurde.
    Een site eveneens ter ondersteuning van het Palliatieve Thuiszorgteam voor kinderen verbonden aan het UZ Gasthuisberg Leuven. Een team dat het zonder overheidssteun moet stellen waardoor er kostbare tijd verloren gaat aan fondsenwerving. En hier kan BD een steuntje in de rug betekenen

    Vzw Keldertrapken ondersteunt vzw Serafien en organiseert een grootste show op 6 december 2008. Er dienen zich ook uitdagingen aan, en niet van de minste. Eentje ervan is het verzamelen van 5.000 foto's van vliegers. Er wordt gevraagd die up te loaden via de link die ik onderaan dit bericht bijvoeg. Zeg nu zelf, is dit geen initiatief waaraan je als fotograaf graag wil meewerken ? Om zelf het goede voorbeeld te geven heb ikzelf mijn bijdrage al gepost en de petitie getekend. Ik stel voor aan mensen met een warm hart hetzelfde te doen en net als ik jullie foto's hier ook te publiceren zodat iedereen mee kan volgen.




    Hier kan de site van Serafien bezoeken en hier vindt je de uitdagers voor de show met hun projecten.

    Hier vindt je de site van vzw Keldertrapken en hier kan je je foto opladen.

    Met vriendelijke groet,

    Tjerri

    ps. Aan de mods, als jullie het goed vinden : een sticky van maken tot minstens 6 december, dag waarop de show doorgaat ?

  • #2
    Re: Vliegers voor Serafien

    Ik ken de ouders van Fien persoonlijk.
    Wat die mensen (met behulp van ...) reeds uit de grond gestampt hebben, is eigenlijk onverstelbaar.
    Het vergde heel veel moed om dit project op te starten, maar hun gedrevenheid was TE groot om het niet te doen.
    En zie, ondertussen hebben ze al heel wat BV's achter hun project weten te scharen.
    Mijn foto's staan reeds mee in het "vliegerboek".
    't Is maar een kleine moeite eigenlijk.

    Comment


    • #3
      Re: Vliegers voor Serafien

      Goe zo

      Nog beter zou zijn één van je foto's hier te plaatsen in dit eigenste topic zodat we er swung in krijgen èn - daarvoor zijn we hier toch - kunnen genieten van mooie fotot's

      Just do it !

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Vliegers voor Serafien

        Ik zal straks, thuis, eens kijken voor wat foto's van vliegers. Een paar maanden geleden heb ik nog een aantal foto's gemaakt tijdens een vliegerfestival in Italië.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment


        • #5
          Re: Vliegers voor Serafien

          Nou moe

          Op een week tijd 199 views, twee reacties en géén foto's.
          Zoiets krijg ik dus niet aan mijn twee kleine kinderen uitgelegd. Ik had hen namelijk - naïef als ik was - verteld dat papa deze foto had uitgekozen om mee te doen aan deze actie ten voordele van zieke kindjes en dat er dra een héééééle hoop zouden volgen. Ik zal ze wel iets anders wijsmaken

          NOT

          Wat een sof zeg

          Tjerri

          Comment

          Working...
          X