Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus op vrijdagavond of zaterdag voormiddag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cursus op vrijdagavond of zaterdag voormiddag

    Tja, nog maar eens een topic ivm avondschool digitale fotografie, maar na veel zoeken op het net en op het forum heb ik toch nog steeds geen antwoord gevonden.

    Ik zoek namelijk een cursus digitale fotografie om op vrijdagavond of op zaterdagmorgen te volgen. De andere dagen moet ik (helaas) te veel en te lang werken.
    Ik woon in Tessenderlo, dus liefst een beetje in de (ruime) buurt, laat ons zeggen liefst in de driehoek Geel-Hasselt-Leuven.
    Ik heb reeds 2 modules digitale fotografie gevolgd in Geel op de H.I.K., dus de echte basiscursus hoeft het niet te zijn.
    Syntra spreekt me echter minder aan omdat de modules maar 6 weken duren.

    Bedankt voor de suggesties!
    Canon 350D - Canon 24-105 L - Canon 100-400 L

  • #2
    Re: cursus op vrijdagavond of zaterdag voormiddag

    als je al 2 cursussen gevolgd hebt, is een actieve fotoclub dan niet meer iets voor jou? Er is er eentje in CC 't Loo als ik mij ni vergis.. allez ze hebben daar toch al een tentoonstelling gedaan..
    poof

    Comment


    • #3
      Re: cursus op vrijdagavond of zaterdag voormiddag

      Ja, daar hebben ze inderdaad een fotoclub, maar naar het schijnt zijn ze nogal zeer selectief met het toelaten van nieuwe leden. Dat heb ik hier toch al op het forum gelezen.

      Wat betreft de cursus in Geel, die was naar mijn mening veel te basic. De basis principes waren goed gegeven, maar voor de rest bleef ik toch nog serieus op mijn honger zitten.

      Langs de andere kant is een cursus toch nog iets anders aangezien dit iets meer een "verplichting" is en als voordeel heeft het ook meestal dat je eens met nieuwe mensen er op uit kan trekken om een opdracht af te werken.

      De reden waarom ik dus terug een cursus wil volgen is om terug meer met mijn materiaal te doen en om met anderen (met dezelfde interesses) er eens op uit te kunnen trekken.
      Canon 350D - Canon 24-105 L - Canon 100-400 L

      Comment


      • #4
        Re: cursus op vrijdagavond of zaterdag voormiddag

        Misschien eens googlen op CVO De Oranjerie, ik dacht dat die daar in de buurt ook een campus hebben en opleidingen geven... Maybe

        Comment

        Working...
        X