Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier! Aantal vragen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw hier! Aantal vragen

    Hallo,

    Ik ben Celeste, en 14 jaar oud!
    Een paar weken terug heb ik de Kodak Easyshare Z812IS gekocht, echt een topcamera! (mijn oude was kapot gegaan.. helaas)
    Hij maakt geweldige foto's, en heel erg scherp (12x optische zoom).

    Ik heb een paar vragen; Ik wil heel graag op een fotografie-cursus, heb er ook een paar gevonden alleen die zijn voor mensen vanaf 16/16 jaar...
    Weet iemand een cursus in de provincie Gelderland (NL), voor mijn leeftijd (ik word bijna 15)?

    Ik wil graag wat foto's uploaden, en heb ook de regels gelezen hoe groot ze moeten zijn, maar met welk programma kan ik de foto's verkleinen? Dat snap ik niet helemaal, met het uploaden via een website wel.
    Ik zou namelijk graag wat reacties willen van mensen, wat ze van de foto's vinden!

    Groetjes, Celeste

  • #2
    Re: Nieuw hier! Aantal vragen

    [MOD] Topic verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.
    Oorspronkelijk geplaatst door Celeste-09 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik wil graag wat foto's uploaden, en heb ook de regels gelezen hoe groot ze moeten zijn, maar met welk programma kan ik de foto's verkleinen? Dat snap ik niet helemaal, met het uploaden via een website wel.
    Ik zou namelijk graag wat reacties willen van mensen, wat ze van de foto's vinden!

    Groetjes, Celeste
    Hallo Celeste,
    Welkom op het forum.

    Een heel goed en gratis programma om foto's te verkleinen is BD-sizer.
    Een linkje naar dat programma vind je hier: KLIK
    Last edited by Ticor; 23 augustus 2008, 22:05.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw hier! Aantal vragen

      Hi Celeste

      Welkom op het forum.

      Hier vind je een pfd file waar beschreven staat hoe je een foto verkleind en hoe je je foto upload.
      Succes.

      Groeten
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw hier! Aantal vragen

        Bedankt voor de reacties!
        Ik weet hoe ik foto's kan uploaden, maar alsnog bedankt voor de regels.
        Het zou ook niet echt handig zijn als ik al meteen begin met een te grote foto!

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw hier! Aantal vragen

          Oorspronkelijk geplaatst door Celeste-09 Bekijk bericht
          Bedankt voor de reacties!
          Ik weet hoe ik foto's kan uploaden, maar alsnog bedankt voor de regels.
          Het zou ook niet echt handig zijn als ik al meteen begin met een te grote foto!
          dat is een van de weinige tooltjes die BD niet heeft(sommige andere sites wel), dat je een te grote opname niet eens kan plaatsen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X