Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Foto Konijnenberg en Kamera-Express.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Foto Konijnenberg en Kamera-Express.

    Hier even een berichtje over Foto Konijnenberg in Den Ham Overijzel.Ze hebben daar zeer onpersoonlijke verkopers en een onverschillige baas. 80%van de camera's zat zonder accu ze wilden er ook geen in doen,op zaterdag vinden ze het te druk dus ze hebben liever dat je niet komt.De verkoper neemt echt de tijd voor ongeveer 5 min daarna moet je beslissen want ze hebben meer te doen.Wij gingen er heen voor 2 camera's ongeveer 3000 euro handel,ze hadden de omzet al zeker gehaald.Ze zeggen dat ze bij de orginele inporteur hun spullen halen,dit is onzin ook daar zitten er een hoop camera's er tussen zonder nederlandse handleiding. Dus mensen laat je niet foppen er zijn veel meer firma's die veel goedkoper en persoonlijker zijn en die service gericht zijn.
    Mensen leer hier van wij hebben voor dit verhaal 350 km gereden

    PS: Foto Konijnenberg zit gekoppeld aan www.koopdigitaal.nl dus kijk uit

  • #2
    ok... kan zijn hoor...ik twijfel niet aan je verhaal...

    maar waar is het wel goed qua service EN goedkoop???

    ik wil ook ergens "live" gaan zien voor een camera in zuid-nederland of antwerpen-limburg... maar de vraag is waar

    't zal overal wel iets zijn zeker?
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Kamera-Express in Capelle a/d Ijssel (bij Rotterdam) Zelfde of lagere prijzen dan bij Konijnenberg. Zij maken gewoon tijd en je kunt relaxt uitproberen.
      Note: Ik ken alleen goede verhalen over Konijnenberg maar ben er nooit geweest, bij Kamera-Express wel.
      Canon EOS-10D
      Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
      Canon 28-135 IS
      Canon 50mm f1.8 mk 1
      Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
      2x Metz MZ54-3 flash

      Comment


      • #4
        camera Express, heel tevreden, echter laatst mocht ik in de wikel toch ook niet proberen, eerst kopen, dan testen, werd me gezegd. Afin, ik hoefde niet echt, ik heb enkel de lens nagekeken op krassen enz.. maar veel hangt af van iemand humeur denk ik, tot hiertoe kies ik voor kamera-express voor de sterkste prijs, en AC-foto Aken voor de beste service, al zullen er nog anderen en beteren zijn ...

        Comment


        • #5
          Terror,

          Over je bevindingen ben ik het met je eens dat ze de indruk wekken dat ze soms
          wat te snel "van je afwillen". Ook lijkt de indruk te ontstaan dat ze het niet interesseert of je nu voor 100 of 4000 Euro koopt (op zich wel correct natuurlijk).

          Wel is er verschil in verkopers, er zijn er die WEL de tijd nemen (de wat ouderen?) !
          Ook de service nadien, doen ze niet moeilijk.

          Tenslotte: het is een ZEER drukke winkel (met als ik het goed heb een verbouwing die achter de rug is). Ben er een keer of 4 geweest met alle dagen zeer veel mensen in de winkel.

          Toch ben ik alle keren goed geholpen met voldoende uitleg/info.

          mvg,
          Z900
          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

          Comment


          • #6
            Ik kan dit verhaal niet bevestigen. Ben zelf al jaren klant bij Konijnenberg en ben tot nu toe altijd zeer netjes geholpen. Ik ga altijd zelf naar de winkel en kan onder het genot van een kopje koffie zoveel als ik wil.
            Waarschijnlijk heb je ze op een slechte dag getroffen en zijn ze nog aan het bijkomen van de verbouwing.
            http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

            Comment


            • #7
              Mijn voorkeur gaat ook naar AC-foto in Aken en Kamera-Express in NL beiden hebben heel scherpe prijzen en goeie service wat wil je nog meer.
              Het enige nadeel bij Kamera-Express is dat je met een Belgische Visa niet kan betalen (tenzij je extra 3% wil betalen ). Casch geld meenemen is de enige oplossing als particulier.
              Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

              Comment


              • #8
                Heb niet te klagen over de service van Fotohaus Priem in Aken. Er liepen meerdere verkopers rond en als de een het antwoord op vragen niet wist, werd je niet met een goedkope smoes wandelen gestuurd, men ging gewoon een "nieuwe" verkoper halen die het wel wist. Ik werd ook bijna gedwongen om eerst te testen voor te kopen. Topklasse vind ik dat, zeker op een zaterdag.

                Arne
                http://www.arnesmeets.tk

                Comment


                • #9
                  foto konijnenberg geen ervaring mee, maar nu kom ik net terug van kamera-expres, wel heel vriendelijke mensen, ruime winkel met een enorme hoop tweede handslenzen, ook grote stoch, en de prijs valt heel dik mee.
                  visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                  Comment


                  • #10
                    Ga dan eens kijken bij de Media Markt in Herzogenrath of in Heerlen.
                    Daar is de Canon G3 te koop voor 599 euro.
                    Ikzelf heb dasar de Fuji S602zoom gekocht voor 699, is wel iets duurder dan bij Bestekeus, maar daar moet ik dan weer 200 km. rijden.
                    Ook in Heerlen kreeg ik hem met Nederlandse handleiding.
                    Groetjes, Jan.
                    Originally posted by Huggy
                    ok... kan zijn hoor...ik twijfel niet aan je verhaal...

                    maar waar is het wel goed qua service EN goedkoop???

                    ik wil ook ergens "live" gaan zien voor een camera in zuid-nederland of antwerpen-limburg... maar de vraag is waar

                    't zal overal wel iets zijn zeker?
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by robbroek
                      Kamera-Express in Capelle a/d Ijssel (bij Rotterdam) Zelfde of lagere prijzen dan bij Konijnenberg. Zij maken gewoon tijd en je kunt relaxt uitproberen.
                      Note: Ik ken alleen goede verhalen over Konijnenberg maar ben er nooit geweest, bij Kamera-Express wel.
                      Dank je ik denk dat ik daar maar eens ga kijken misschien hebben die het nog niet zo hoog in hun bol gekregen.Ik denk dat ze bij konijnenberg het hun eigen kunnen veroorloven om zo'n beleid te voeren,ik heb dit verhaal ook in het forum op hun site gezet maar daar word hij steeds gewist,dus ze kuunnen ook niet tegen negatieve publiciteit kinderachtig.in iedergeval bedankt voor je tip.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Z900
                        Terror,

                        Over je bevindingen ben ik het met je eens dat ze de indruk wekken dat ze soms
                        wat te snel "van je afwillen". Ook lijkt de indruk te ontstaan dat ze het niet interesseert of je nu voor 100 of 4000 Euro koopt (op zich wel correct natuurlijk).

                        Wel is er verschil in verkopers, er zijn er die WEL de tijd nemen (de wat ouderen?) !
                        Ook de service nadien, doen ze niet moeilijk.

                        Tenslotte: het is een ZEER drukke winkel (met als ik het goed heb een verbouwing die achter de rug is). Ben er een keer of 4 geweest met alle dagen zeer veel mensen in de winkel.

                        Toch ben ik alle keren goed geholpen met voldoende uitleg/info.

                        mvg,
                        In ons geval was het juist rustig in de winkel dat we aankwamen daar lag het dus niet aan, het werd pas na ons drukker.Ik heb de baas er een brief over gestuurd maar zijn antwoord was dat het hem allemaal niks interesserde,wees dan een vent en zeg in iedergeval sorry we hebben er wel 350 km voor gereden.slechte zaak dus.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ebi
                          Ik kan dit verhaal niet bevestigen. Ben zelf al jaren klant bij Konijnenberg en ben tot nu toe altijd zeer netjes geholpen. Ik ga altijd zelf naar de winkel en kan onder het genot van een kopje koffie zoveel als ik wil.
                          Waarschijnlijk heb je ze op een slechte dag getroffen en zijn ze nog aan het bijkomen van de verbouwing.

                          Dan heb ik het zeker slecht getroffen,ik had ze namelijk een dag van te voren opgebeld om te vragen of de nikon coolpix 5700 een orgineel door inca geinporteerd toestel was,als antwoord kreeg ik wij doen niet in inkoop in duitsland of waar dan ook(in het geval van een nikon).Dan kom je daar en dan hebben ze alleen maar duitse en japanse.Dan zijn er met die verbouwing zeker een hoop dingen mis gegaan.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Huggy
                            ok... kan zijn hoor...ik twijfel niet aan je verhaal...

                            maar waar is het wel goed qua service EN goedkoop???

                            ik wil ook ergens "live" gaan zien voor een camera in zuid-nederland of antwerpen-limburg... maar de vraag is waar

                            't zal overal wel iets zijn zeker?
                            Je moet dus niet naar Foto Konijnenberg gaan.

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb ooit eens iets bij Konijnenberg willen kopen. Dit had makkelijk via internet gekund, mar ja, ik was noeuwsgierig....

                              Nou mensen, ik kocht echt niet iets spectaculairs, maar ik werd bijzonder vriendelijk en professioneel geholpen hoor! Voor mijn volgende bestelling rijd ik graag weer 200 kilometer om, alleen maar voor de fijne sfeer.

                              Comment

                              Working...
                              X