Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gewiste foto terughalen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gewiste foto terughalen?

    Hallo,

    ik heb onlangs een foto gewist rechtstreeks op de camera, nu wilde ik die foto terughalen met een programma : pc inspector smart recovery.
    Alle foto's die nog op de kaart stonden haalt ie eruit, behalve die wat ik gewist had.
    Ik meen mij ter herinneren eens de kaart te hebben geformatteerd en nadien alles terug gehaald met dat programma.
    Of is het zo dat wat je direct wist op de camera voorgoed verloren is?

    Weet iemand het antwoord?

    bedankt alvast.
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: gewiste foto terughalen?

    Als je nadien nog een foto hebt geschoten, heb je vbeel kans dat die over de andere foto stand
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: gewiste foto terughalen?

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Als je nadien nog een foto hebt geschoten, heb je vbeel kans dat die over de andere foto stand
      Dat zal het wel zijn.
      Want ik heb op het einde nog foto's terug gehaald die al enkel maanden geleden getrokken zijn en waarschijnkijk niet overschreven.

      Bedankt,

      groeten Rémon
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: gewiste foto terughalen?

        Ik maak er een goede gewoonte van om niets te deleten, alles gaat daarna zo op externe HD als back-up.Dan heel het kaartje naar iphoto en dan kan je naar hartelust beginnen klooien zonder toch ooit iets kwijt te zijn.
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

        Comment


        • #5
          Re: gewiste foto terughalen?

          Indien je ze nog niet hebt overgezet naar pc is de kans heel klein dat je de foto's nog ooit terugziet. Ookal een keer voorgehad.

          Comment


          • #6
            Re: gewiste foto terughalen?

            Als je iets van je kaartje wist dan is dat reddeloos verloren. Het type geheugen is anders: je kaartje is een flash geheugen terwijl een harde schijf een magnetisch geheugen is.
            "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
            Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

            Comment


            • #7
              Re: gewiste foto terughalen?

              Oorspronkelijk geplaatst door AtroX Bekijk bericht
              Als je iets van je kaartje wist dan is dat reddeloos verloren. Het type geheugen is anders: je kaartje is een flash geheugen terwijl een harde schijf een magnetisch geheugen is.
              Huh? Waarom zou ik dat dan wel kunnen
              Laatst foto perongeluk verwijderd, van kaartje gewisseld en doorgeschoten met een andere kaartje. Thuis had ik via Datarecovery de foto terug.

              Comment


              • #8
                Re: gewiste foto terughalen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Huh? Waarom zou ik dat dan wel kunnen
                Laatst foto perongeluk verwijderd, van kaartje gewisseld en doorgeschoten met een andere kaartje. Thuis had ik via Datarecovery de foto terug.
                Dat kan, maar hij heeft verder foto's genomen met dat kaartje...
                "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
                Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

                Comment


                • #9
                  Re: gewiste foto terughalen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door AtroX Bekijk bericht
                  Dat kan, maar hij heeft verder foto's genomen met dat kaartje...
                  Idd, maar jij schreef dat foto's "reddeloos verloren" zijn als je ze van het kaartje wist

                  Comment


                  • #10
                    Re: gewiste foto terughalen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    Idd, maar jij schreef dat foto's "reddeloos verloren" zijn als je ze van het kaartje wist
                    I plea guilty
                    "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
                    Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

                    Comment


                    • #11
                      Re: gewiste foto terughalen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door AtroX Bekijk bericht
                      I plead guilty
                      kleine correctie.. alhoewel...
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment

                      Working...
                      X