Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aperture, wie drukt?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aperture, wie drukt?

    Met Apple Aperture maak ik mijn fotoboeken, en bestel deze dan ook bij Apple. Het leuke van de zaak is dat alles bijzonder vlot verloopt naar upload en bestelling toe, maar de leveringstermijn is tamelijk rampzalig. (ik zit nog op mijn boek te wachten en die is nu al een dikke week onderweg).

    Kent er niemand een bedrijf waaraan ik mijn .pdf kan bezorgen en die de productie kan printen&binden op een behoorlijk korte termijn? Moet digitaal zijn uiteraard, gezien het telkens om unieke boeken gaat.

    Wie?

    L.
    Lieven Degrauwe
    http://www.beeldbedrijf.be

  • #2
    Re: Aperture, wie drukt?

    Hallo,

    ik ben hier ook wel benieuwd naar, heb net een slechte ervaring met Apple achter de rug wegens slechte kwaliteit (streepvorming in cyaan, toner hechtte zelfs niet op een bepaalde pagina, gelukkig zullen ze geld terugstorten)
    Blurb.com zag er niet slecht uit maar ik kan je niet garanderen dat het sneller gaat dan met Apple.

    Groeten Kristof
    Website http://www.kristofpattyn.be

    a lotta canonstuff

    Comment


    • #3
      Re: Aperture, wie drukt?

      eender welke degelijke drukker? (of een goeie digitale drukker)
      Ik heb zo toch al enkele malen een fotoboek laten maken.

      Anders kun je eens proberen via spector.. maar dan zul je contact moeten opnemen met hun indien je specifieke wensen of custom items nodig hebt. (zelf nog niet geprobeerd)

      en wat bedoel je met die pdf? je hebt zelf de opmaak gemaakt en dan als pdf opgeslagen? Ik heb die dienst/functie van aperture nog niet uitgeprobeerd.. zal het binnenkort eens bekijken..

      Ik denk toch dat indien je een "custom design" als pdf wil doorsturen en laten afdrukken als fotoboek je het best gaat af zijn met een goeie drukker.

      ik weet niet of dit interessant is voor u, maar spector heeft ook wel een klein progje dat je kan downloaden en zo een fotoboek kan samenstellen, vele opties... en leveren echt vrij snel. Natuurlijk hebben ze er nog niet aan gedacht het progje ook voor mac aan te bieden.
      poof

      Comment

      Working...
      X