Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mic heeft zich wéér overtroffen, dit moet je lezen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mic heeft zich wéér overtroffen, dit moet je lezen

    Voor alle leden die de SD Antwerpen hebben meegemaakt en alle anderen om eens een SD vanuit uw zetel mee te maken.

    We zijn nog niet bekomen van onze emoties.

    Spectaculair wat Mic gedaan heeft, TOP-klasse !!!

    Dit moet je zeker lezen en bestellen !!! >> http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=23993


    En hier is zijn kortfilmpje nogmaals, als voorsmaakje; http://home2.pi.be/michel30/antwerp3.mpg



  • #2
    Raar teddieken, zoveel mensen dat dit gelezen hebbenen geen antwoord hierop.
    ik zou er graag inkijken, ik vermoed dat het een film is.
    als het vn mic komt kan het niet slecht zijn.
    maar ik ben in de bib en de verbinding hier in friesland is enorm traaaag.
    en ze gaan bijna sluiten.
    als ik thuis kom ga ik er naar kijken.
    echtig en techtig.

    Comment


    • #3
      Zonder dank hoor...
      Het was een prachtige dag...

      En er zijn bestellingen genoeg... ik heb m'n handen vol.
      Dus de volgende levering, even geduld hoor...

      @ Act... Met een trage verbinding kom je er niet om 't filmpje te bekijken... daar is het te groot voor.
      En, Act, jij staat er dikwijls op hoor. Zelfs op de motto door de bocht... Als je man dat maar niet ziet...

      Comment


      • #4
        Ik ben toch echt benieuwd hoor.
        het ziet er inderdaad knap uit.
        maar niet iedereen heeft een dvd speler hoor.
        onze pc is maar 1 jaar oud en toch hebben we geen dvd speler
        maar ik zal eens zien bij onze carlos zijnn xbox lukt dat wel denk ik.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Act
          Ik ben toch echt benieuwd hoor.
          het ziet er inderdaad knap uit.
          maar niet iedereen heeft een dvd speler hoor.
          onze pc is maar 1 jaar oud en toch hebben we geen dvd speler
          maar ik zal eens zien bij onze carlos zijnn xbox lukt dat wel denk ik.
          Jamaar, dat ding steek je toch in de DVD speler in je living.. Dan kan je het in dolby surround op je breedbeeld TV bekijken...
          niet op je 14 inch computerschermpje.

          By the way.. De DVD spelers staan nu bij de Carrefour aan 99 Euro voor een Samsung die alles kan.... (Sluikreclame???)

          Comment


          • #6
            Originally posted by mic
            ... bij de Carrefour 99 Euro voor een Samsung die alles kan.... (Sluikreclame???)
            Weet jij of die goed is Mic
            Zou er ene willen aanschaffen voor m'n ma...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tony smeT
              Originally posted by mic
              ... bij de Carrefour 99 Euro voor een Samsung die alles kan.... (Sluikreclame???)
              Weet jij of die goed is Mic
              Zou er ene willen aanschaffen voor m'n ma...

              Die is idd, zeer goed en kan alle media aan, dus ook zelf geschreven DVD en rewritables en kan ook MP3tjes aan. Het is een goede speler voor een knappe prijs. Ik heb mijn ding twee jaar geleden vier keer zoveel betaald en die kan geen MP3tjes lezen.

              Comment


              • #8
                Bedankt voor de snelle reaktie Mic, morgen effe Carrefouren

                En mijn excuses om dit topic een beetje off-topic te trekken, terug naar de studio

                Comment


                • #9
                  Oef, eindelijk eens tijd gevonden om het filmpje te bekijken.
                  't Is idd heel leuk / tof enz ...

                  'k Zal wachten tot de volgende lading klaar is Mic.Ik vertrek volgende week toch op vakantie dus het is niet dringend..

                  Comment


                  • #10
                    Plezant filmpje, vorige keer had ik niet gekeken Op welke resolutie filmt die camera, en hoe groot/lang is die film dat het op dvd moet ?


                    Ik voel met je mee mic, ik heb zelf nog meer dan vier keer dat (18.000 oude belgische frankskes) neergeteld voor mijn dvd speler, en die samsung is beter, komt ervan als je niet kan wachten zeker, ik herinner mij nog dat er maar zeven films beschikbaar waren toen ik 'm kocht
                    Simkin.

                    portfolio: http://www.megapixel.tk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Simkin
                      Plezant filmpje, vorige keer had ik niet gekeken Op welke resolutie filmt die camera, en hoe groot/lang is die film dat het op dvd moet ?


                      Ik voel met je mee mic, ik heb zelf nog meer dan vier keer dat (18.000 oude belgische frankskes) neergeteld voor mijn dvd speler, en die samsung is beter, komt ervan als je niet kan wachten zeker, ik herinner mij nog dat er maar zeven films beschikbaar waren toen ik 'm kocht

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Simkin
                        Plezant filmpje, vorige keer had ik niet gekeken Op welke resolutie filmt die camera, en hoe groot/lang is die film dat het op dvd moet ?


                        Ik voel met je mee mic, ik heb zelf nog meer dan vier keer dat (18.000 oude belgische frankskes) neergeteld voor mijn dvd speler, en die samsung is beter, komt ervan als je niet kan wachten zeker, ik herinner mij nog dat er maar zeven films beschikbaar waren toen ik 'm kocht
                        De camera is een Sony DV en heeft 800.000 pixels.
                        De totaal afgewerkte film is 26 min. lang en is bijna 2 gigabyte groot.
                        En het moet op een DVD voor de kwaliteit van 't beeld en geluid.
                        Je kan 't ook op een VHS bandje zetten... maar dan verlies je de kwaliteit van het digitale beeld en geluid.
                        en DVD is nu toch niet meer duur... De meeste mensen hebben een lezer en al veel computers hebben een DVD schrijver.
                        Je kan op één DVD schijfje zo'n 4,7 gigabyte aan foto's kwijt als opslagmedium.

                        Comment


                        • #13
                          In welk formaat filmt zoiets dan eigenlijk ? avi, mpeg, vob ?
                          Simkin.

                          portfolio: http://www.megapixel.tk

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Simkin
                            In welk formaat filmt zoiets dan eigenlijk ? avi, mpeg, vob ?
                            Geen gedacht... De Camera slaat het beeld & geluid digitaal op een cassette op.
                            En ik haal de beelden Dv binnen via firewire op mijn PC. Na het binnenhalen (capturen) staat het in Avi op mijn schijf en is het bestan enorm groot, tientalle gigabytes voor enkele minuten.
                            Nu het bewerken, kan ik het op verschillende manieren opslaan. Mpeg1 , Mpeg2 Avi, stream, real player enz... of op DVD zetten...

                            Comment


                            • #15
                              Absoluut knap gefilmt en goed in elkaar gezet. Lijkt me niet makkelijk zo achterop een motor.

                              Groeten,
                              Ronald
                              http://fotografie.jouwweb.nl/

                              Comment

                              Working...
                              X