Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Calvin Harris @ Marktrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Calvin Harris @ Marktrock

    Eens iets anders.......





    facebook

  • #2
    Re: Calvin Harris @ Marktrock

    Misschien anders, maar IMHO zwak !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Calvin Harris @ Marktrock

      DJ sets vind ik persoonlijk moeilijk (ik heb dan ook heel weinig ervaring) maar deze vind ik toch wel geslaagd. Voorkeur voor nr. 1!
      Dare to be different than the pack...
      https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

      Comment


      • #4
        Re: Calvin Harris @ Marktrock

        Gemaakt vanop die Telenet-toren zeker?

        Ik stond toen bij Janez dedt. En was nog aan het twijfelen of ik terug zou gaan, omdat het toch maar een gast aan zijn tafel was.

        Die eerste twee zijn echt geweldig. Serieuze reclame voor apple. Het gloeied appeltje valt goed op zelfs vanop zo'n grote afstand .

        http://frederikherregods.be

        Comment


        • #5
          Re: Calvin Harris @ Marktrock

          Oorspronkelijk geplaatst door Fredder Bekijk bericht
          Gemaakt vanop die Telenet-toren zeker?

          Ik stond toen bij Janez dedt. En was nog aan het twijfelen of ik terug zou gaan, omdat het toch maar een gast aan zijn tafel was.

          Die eerste twee zijn echt geweldig. Serieuze reclame voor apple. Het gloeied appeltje valt goed op zelfs vanop zo'n grote afstand .

          @ Digipics
          apprecieer altijd als mensen durven zeggen dat ze het niet goed vinden.
          maar apprecieer het nog meer als ze zeggen wat verkeerd is of hoe ik het anders zou kunnen aangepakt hebben

          @ Fredder