Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Calvin Harris @ Marktrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Calvin Harris @ Marktrock

    Eens iets anders.......





    facebook

  • #2
    Re: Calvin Harris @ Marktrock

    Misschien anders, maar IMHO zwak !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Calvin Harris @ Marktrock

      DJ sets vind ik persoonlijk moeilijk (ik heb dan ook heel weinig ervaring) maar deze vind ik toch wel geslaagd. Voorkeur voor nr. 1!
      Dare to be different than the pack...
      https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

      Comment


      • #4
        Re: Calvin Harris @ Marktrock

        Gemaakt vanop die Telenet-toren zeker?

        Ik stond toen bij Janez dedt. En was nog aan het twijfelen of ik terug zou gaan, omdat het toch maar een gast aan zijn tafel was.

        Die eerste twee zijn echt geweldig. Serieuze reclame voor apple. Het gloeied appeltje valt goed op zelfs vanop zo'n grote afstand .

        http://frederikherregods.be

        Comment


        • #5
          Re: Calvin Harris @ Marktrock

          Oorspronkelijk geplaatst door Fredder Bekijk bericht
          Gemaakt vanop die Telenet-toren zeker?

          Ik stond toen bij Janez dedt. En was nog aan het twijfelen of ik terug zou gaan, omdat het toch maar een gast aan zijn tafel was.

          Die eerste twee zijn echt geweldig. Serieuze reclame voor apple. Het gloeied appeltje valt goed op zelfs vanop zo'n grote afstand .

          @ Digipics
          apprecieer altijd als mensen durven zeggen dat ze het niet goed vinden.
          maar apprecieer het nog meer als ze zeggen wat verkeerd is of hoe ik het anders zou kunnen aangepakt hebben

          @ Fredder
          Niet zozeer de dj acties vastleggen was mijn bedoeling maar wel het lichtspectakel. Vanop de vloer tussen het volk was het eigenlijk ondoenbaar. Dan maar vanuit een hoger standpunt. Na het vervullen van de nodige formaliteiten, ben ik met een ladder idd. in die toren geraakt. Ben ook verwonderd dat dat appeltje op een afstand van een 40-tal meter nog herkenbaar is.

          Maar simpel is het niet aangezien de lichtsterkte enorm varieert waardoor je heel vaak gelijktijdig onder- en overbelichting hebt. Mss. eens hdr toepassen?

          Mijn overige foto's uit deze reeks staan hier.
          Last edited by jaak56; 19 augustus 2008, 14:32.
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Calvin Harris @ Marktrock

            Eerste vind ik toch een geweldige sfeerfoto hoor.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

            Comment


            • #7
              Re: Calvin Harris @ Marktrock

              Eerste foto vind ik goed, vooral door het 'golvend' publiek :-) Ik zou hem misschien van boven wat meer gecropped hebben om de aandacht eerder op het publiek te leggen dan op die bovenste spots.
              Tweede is leuk door het scherm. Eerste reactie zo van: 'heuh? Heeft den Jaak dat er bij geshopped???' :-)
              Derde zegt me niks wegens te flets.
              En wisten jullie niet dat Apple rules??? tttsss...... :-)
              www.YourConcertShots.com

              Comment


              • #8
                Re: Calvin Harris @ Marktrock

                Shameboy gebruikt ook van die opvallende Apple's, Felix Da Housecat zag ik op de Lokerse ook al met zo een Apple.
                Die DJ's worden dik gesponsord door Apple als je het mij vraagt.

                Ah ja, propere foto's met voorkeur voor de laatste.

                Comment


                • #9
                  Re: Calvin Harris @ Marktrock

                  Tweede is leuk door het scherm. Eerste reactie zo van: 'heuh? Heeft den Jaak dat er bij geshopped???'
                  Zou voor mij beter zijn zonder scherm enkel het lichtspel.
                  Vind 1 en 3 teveel wit, lichtspel op bubliek is wel mooi.

                  Greetz
                  Patrick Theunis
                  http://www.festivalganger.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Calvin Harris @ Marktrock

                    Eerste vind ik persoonlijk vrij goed geslaagd
                    Tweede lijkt het scherm er wat te veel opgeplakt: ik begrijp je bedoeling, maar het komt niet helemaal over....
                    Derde vind ik zeker wat hebben, maar die witte vlek vraagt me toch wel iets te veel aandacht...

                    't Is inderdaad eens iets anders, zeker niet je beste werk, maar IMHO niet zwak... De beelden geven sfeer, veel licht/rook alles wat erbij hoort en is eens iets anders dan de close-ups en de 'eenmansportretjes'. Je hebt al een paar keer getoond dat je verder zoekt dan enkel dat bij je concertfotografie: sjiek
                    Bij deze reeks kijk ik de techniek wat voorbij... en kies voor de sfeer

                    grtz
                    Caroline
                    www.myspace.com/photocaroline

                    Comment


                    • #11
                      Re: Calvin Harris @ Marktrock

                      Een minder reeksje, maar daarom geen slecht reeksje.
                      Ik heb enkele gelijkaardige foto's van Goose.
                      De laatste vind ik helaas wat minder.
                      StijnDeGrauwe.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Calvin Harris @ Marktrock

                        Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
                        Shameboy gebruikt ook van die opvallende Apple's, Felix Da Housecat zag ik op de Lokerse ook al met zo een Apple.
                        Die DJ's worden dik gesponsord door Apple als je het mij vraagt.

                        Ah ja, propere foto's met voorkeur voor de laatste.

                        traktor & timecode of ableton en Mac ... de killer combinatie voor de dj die niet constant met platenbakken wil slepen.
                        Heeft niks met sponsoring te maken ... zeker niet met de gages dat die mannen krijgen

                        Comment

                        Working...
                        X