Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metallica in Boekarest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Metallica in Boekarest

    Inderdaad, niet vorige vrijdag in Kiewit maar 2 weken eerder en een beetje verder.
    Eindelijk wat tijd om mijn foto's te verwerken, dus er zullen er nog wel wat verschijnen hier. De rest vind je op mijn site: YourConcertShots.com
    Have fun!





    www.YourConcertShots.com

  • #2
    Re: Metallica in Boekarest

    3 keer WOW!

    Mooie momenten haarscherp vastgelegd

    Comment


    • #3
      Re: Metallica in Boekarest

      Blijft een heerlijke fotogenieke band, mooie scherpe foto's
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Re: Metallica in Boekarest

        Drie is voor mij een klassieker!
        Geeft de muzieksfeer van de groep perfect weer!

        Comment


        • #5
          Re: Metallica in Boekarest

          Ook voor mij 3x super! Mooie momenten en ik ben toch wel jaloers hoor

          Comment


          • #6
            Re: Metallica in Boekarest

            Als ik die ooit kan fotograferen kan ik vredig sterven!

            mooie scherpe plaatjes.
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: Metallica in Boekarest

              Wat een kwaliteit! Mooi scherp en goed belicht...

              Wie had er trouwens een kleintje volgens James?
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

              Comment


              • #8
                Re: Metallica in Boekarest

                Stond je op 2 meter afstand van James op het podium of was dit soms een privé-concert in een huiskamer?!? Zo close
                Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

                Comment


                • #9
                  Re: Metallica in Boekarest

                  Om een topfoto te maken heb je nodig:

                  - goed fotografiemateriaal
                  - een boeiend object
                  - goede omstandigheden
                  - en de kunst van de fotografie beheersen

                  Ik denk dat bij deze reeks aan deze voorwaarden voldaan is.
                  facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Metallica in Boekarest

                    Thanks allemaal.
                    Moet Jaak toch een beetje teleurstellen ivm goede omstandigeheden. Er was tijdens het concert een wolkbreuk van't begin tot ongeveer op de helft. Gelukkig kwam de regen van achter 't podium, zodat we toch iets afgeschermd waren. Maar bij deze kan ik bevestigen: de Nikon D3 is waterbestendig :-)
                    Is wel maf... terwijl je staat de wachten ben je heel voorzichtig met je materiaal en hou je het onder je jas enzo. Maar eenmaal als ze beginnen geraak je 'in the zone' en vergeet je eigenlijk dat de regen met bakken uit de lucht valt.
                    En voor de rest ivm de D3: gênant fantastisch. Gênant want je kunt inzomen tot je ziet dat den James 2 gevulde tanden rechts onder heeft :-)
                    www.YourConcertShots.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Metallica in Boekarest

                      Schitterende en haarscherpe foto's

                      Echter de ultieme pose ontbreekt: James die wijdbeens lichtjes door de knieën gebukt op zijn te laag gehangen ESP Explorer gitaar speelt.
                      www.bigducksix.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Metallica in Boekarest

                        Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                        Thanks allemaal.
                        Moet Jaak toch een beetje teleurstellen ivm goede omstandigeheden. Er was tijdens het concert een wolkbreuk van't begin tot ongeveer op de helft. Gelukkig kwam de regen van achter 't podium, zodat we toch iets afgeschermd waren. Maar bij deze kan ik bevestigen: de Nikon D3 is waterbestendig :-)
                        Is wel maf... terwijl je staat de wachten ben je heel voorzichtig met je materiaal en hou je het onder je jas enzo. Maar eenmaal als ze beginnen geraak je 'in the zone' en vergeet je eigenlijk dat de regen met bakken uit de lucht valt.
                        En voor de rest ivm de D3: gênant fantastisch. Gênant want je kunt inzomen tot je ziet dat den James 2 gevulde tanden rechts onder heeft :-)

                        Ik ben met mijn Nikon D200 op Wacken Open Air weggelopen uit de fotopit toen we op Lordi stonden te wachten. Ik durfde het niet aan om in de regen te fotograferen. Hoe graag ik Lordi ook wilde doen. Mijn camera is me heilig.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Metallica in Boekarest

                          3 topfoto's met toffe expressies
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Metallica in Boekarest

                            Frontstage eerste 3 nummers???

                            Als je de persvoorwaarden las op Pukkelpop bij Metallica. Fotografen moesten naar achteren in deVIP zone staan. Beperkingen met brandpuntafstand ed. Kon de voorwaarden niet goed lezen maar stond veeeeel meer op dan first 3 en no flash

                            Greetz,
                            Patrick Theunis
                            http://www.festivalganger.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Metallica in Boekarest

                              Da's dan het verschil met een eigen optreden en een optreden op een festival, veronderstel ik. Ik had het ergste verwacht, backstage, na de verhalen van Pinkpop gehoord te hebben (helicopters, eigen village enzo). Maar dat viel ongelooflijk mee! Die mannen kwamen gewoon naar de production area voor meet & greet met hun fans. Den Lars heeft daar zeker een dik half uur staan poseren voor foto's en handtekeningen uitdelen.
                              En meestal zijn het de tourmanagers die den eikel uithangen, zoals de nieuwe rage: fotograafken-pesten...
                              www.YourConcertShots.com

                              Comment

                              Working...
                              X