Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze zijn weer terug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ze zijn weer terug

    Ik ben blij dat ik toch niet de D200 heb verkocht.
    Nu kan ik met de 70-200 +TC 1,7 II deze leuke vogeltjes toch nog fotograferen.

    Ik moet ook mijn tuin maar eens snel gaan aanpassen.
    mvg
    Antoine







  • #2
    Re: Ze zijn weer terug

    mooi en leuke poses.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ze zijn weer terug

      !! Mooie!

      Grtz,Fabienne
      Er is een verschil tussen je levenspad kennen en het ook daadwerkelijk bewandelen.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Ze zijn weer terug

        Mooie reeks
        Groetjes Hendrika

        Comment


        • #5
          Re: Ze zijn weer terug

          Het zijn dan misschien mooie poses en leuke foto's, maar ik vind het eerlijk gezegd (zonder je te willen beledigen) goedkoop scoren: voederplankje, vogeltjes lokken, vogeltje 'tam' en dan foto nemen...
          Het meest storende vind ik dus de niet natuurlijke elementen!!
          Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

          Comment


          • #6
            Re: Ze zijn weer terug

            Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
            Het zijn dan misschien mooie poses en leuke foto's, maar ik vind het eerlijk gezegd (zonder je te willen beledigen) goedkoop scoren: voederplankje, vogeltjes lokken, vogeltje 'tam' en dan foto nemen...
            Het meest storende vind ik dus de niet natuurlijke elementen!!
            Beste brave zoden steker.
            Ik voel mij niet beledigd maar ik ben wel boos op iemand die zo zonder iets te kunnen staven hier zo iets durf neer te schrijven.

            Ten eerste lok ik geen vogeltjes om een foto te maken, maar geef ik de vogels en nog veel andere dieren in de winter bijvoer.
            Vandaar dat ik schrijf dat ze weer terug zijn en dat ik mijn tuin weer moet gaan aanpassen. Zij zullen echter nog even geduld moeten hebben voor dat ik weer echt ga bijvoeren want het is nog te vroeg hiervoor.

            En als je nu echt de grote mijnheer wilt uithangen dan koop in de winter ook eens wat voer voor de dieren inplaats van hun alles weg te halen, want daar is de mensheid zeer goed in.

            Mocht je toevallig iets willen leren over het fotograferen van tuinvogels dan kun je hier eens kijken.
            Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.


            Ik denk overigens dat hier heel wat natuurfotografen met jouw opmerking niet blij zullen zijn.

            BTW: ik ben blij dat je dit geschreven heb want ik vraag mij al een tijdje af of ik nog wel hier op dit forum thuis hoor en zulke mensen als jij maakt mijn uiteindelijke beslissing alleen maar eenvoudiger.

            mvg
            Antoine
            Last edited by antoine200; 17 augustus 2008, 00:41.

            Comment


            • #7
              Re: Ze zijn weer terug

              Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
              ... BTW: ik ben blij dat je dit geschreven heb want ik vraag mij al een tijdje af of ik nog wel hier op dit forum thuis hoor en zulke mensen als jij maakt mijn uiteindelijke beslissing alleen maar eenvoudiger.
              mvg Antoine
              Hélaba ... en wat moeten wij dan zónder onzen Toine?

              "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is". Sommige vogeltjes zingen soms vals (= taktloos).

              Oorspronkelijk geplaatst door Toineke de onmisbare
              Ik moet ook mijn tuin maar eens snel gaan aanpassen.
              Inderdaad! Te beginnen met het afronden van dat hoekje. Da's minder pijnlijk voor vogelpootjes en dan blijven ze langer zitten.


              Knap, hoe je bij het vergelijken die millimeter-dof ziet.
              Last edited by Jos Vanhengel; 17 augustus 2008, 01:39.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Ze zijn weer terug

                Vind ze heel goed, en scherp!!

                PS Niet weggaan!!

                Grt, Piepauw

                Comment


                • #9
                  Re: Ze zijn weer terug

                  Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                  Beste brave zoden steker.
                  Ik voel mij niet beledigd maar ik ben wel boos op iemand die zo zonder iets te kunnen staven hier zo iets durf neer te schrijven.

                  Ten eerste lok ik geen vogeltjes om een foto te maken, maar geef ik de vogels en nog veel andere dieren in de winter bijvoer.
                  Vandaar dat ik schrijf dat ze weer terug zijn en dat ik mijn tuin weer moet gaan aanpassen. Zij zullen echter nog even geduld moeten hebben voor dat ik weer echt ga bijvoeren want het is nog te vroeg hiervoor.

                  En als je nu echt de grote mijnheer wilt uithangen dan koop in de winter ook eens wat voer voor de dieren inplaats van hun alles weg te halen, want daar is de mensheid zeer goed in.

                  Mocht je toevallig iets willen leren over het fotograferen van tuinvogels dan kun je hier eens kijken.
                  Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.


                  Ik denk overigens dat hier heel wat natuurfotografen met jouw opmerking niet blij zullen zijn.

                  BTW: ik ben blij dat je dit geschreven heb want ik vraag mij al een tijdje af of ik nog wel hier op dit forum thuis hoor en zulke mensen als jij maakt mijn uiteindelijke beslissing alleen maar eenvoudiger.

                  mvg
                  Antoine
                  Hé Antoine...BD is niet meer 't zelfde zonder jou hé...zodus...

                  Goed dat je dit geschreven hebt, er zijn nl mensen op dit forum die vinden dat alleen hun 'wild-live' foto's te pruimen zijn.

                  Niet iedereen kan een ganse dag rondhossen om vogels in hun habitat te fotograferen. Voor iedere goeie foto kan ik respect opbrengen, dat die nu van dieren in de tuin of dieren in gevangenschap is.

                  'Leven en laten leven' zou 'k zo zeggen !

                  Btw: mooi reeksje, waarvan de derde imho een streepje voor heeft
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ze zijn weer terug

                    En als je nu echt de grote mijnheer wilt uithangen dan koop in de winter ook eens wat voer voor de dieren inplaats van hun alles weg te halen, want daar is de mensheid zeer goed in.
                    Jij kan van daar zien dat ik dat niet/wel zou doen??? Vind dit trouwens ronduit beledigend om zo te reageren!

                    Ik voel mij niet beledigd maar ik ben wel boos op iemand die zo zonder iets te kunnen staven hier zo iets durf neer te schrijven.
                    Wat moet ik staven als ik zeg dat ik de niet natuurlijke elementen storend vind???

                    "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is". Sommige vogeltjes zingen soms vals (= taktloos).
                    Heb kritiek gegeven (die blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten is) zonder tactloos te zijn geweest. Een mening geven kan hier blijkbaar niet aan "de gevestigde waarden". Moeten alleen beginners kritiek aanvaarden of er mee overweg kunnen?

                    De reactie van Antoine200... dat is tactloos én kleinerend (doorverwijzen naar site om tuinvogels te leren fotograferen).

                    Ik denk overigens dat hier heel wat natuurfotografen met jouw opmerking niet blij zullen zijn.
                    We hebben blijkbaar een andere visie op natuurfotografie.
                    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ze zijn weer terug

                      Voor iedere goeie foto kan ik respect opbrengen, dat die nu van dieren in de tuin of dieren in gevangenschap is.
                      Ik ook. Heb trouwens gezegd dat het mooie poses en leuke plaatjes zijn. Je hebt echter foto's die meer respect kunnen afdwingen en dat moet je onder ogen durven zien.

                      Goed dat je dit geschreven hebt, er zijn nl mensen op dit forum die vinden dat alleen hun 'wild-live' foto's te pruimen zijn.
                      Spijtig dat je dat hier in deze discussie plaatst, want bij die mensen daar hoor ik niet bij. Je had die kritiek dus beter op de juiste plaats gegeven; nu lijkt het op mij van toepassing.
                      Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ze zijn weer terug

                        Spijtig dat je dat hier in deze discussie plaatst, want bij die mensen daar hoor ik niet bij. Je had die kritiek dus beter op de juiste plaats gegeven; nu lijkt het op mij van toepassing.[/QUOTE]

                        Misschien komt dat door de misprijzende en neerbuigende toon die je aansloeg, zoals: goedkoop scoren...

                        Het is gezond dat iedereen zijn mening heeft en die ook kan geven, het is alleen de manier waarop
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ze zijn weer terug

                          knappe foto's

                          en D80 ik vind ook wel dat jou toon van je reactie overdreven is


                          MVG,
                          Jeroen
                          Pentax K-5 - 18-55 f/3.5-5.6 WR - 55-300 f/4-5.8 ED - Falcon 8mm FishEye - Oude Pentax en M42lenzen
                          JVG Pictures -- flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ze zijn weer terug

                            maar ik vind het eerlijk gezegd (zonder je te willen beledigen)
                            Naar mijn gevoel is daar geen overdreven negatieve toon aan...
                            Je zit in showcase waar nog steeds het volgende van tel is
                            Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
                            Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ze zijn weer terug

                              De derde voor mij, Antoine !

                              Mvg.
                              The bird is known by his note, a man by his word.

                              Comment

                              Working...
                              X