Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

direct to plate printing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • direct to plate printing

    Heeft er iemand intresse om eens een uv printer te zien werken waarmee de foto's rechtstreeks op plaatmatrialen word bedrukt(dmv filmpje)
    Aangezien ik net een nieuwe uv printer binnen heb gekregen lijkt het me wel eens leuks om mensen met intresse hier een woordje uitleg bij te geven
    greetzzzz canon 400D dude

  • #2
    Re: direct to plate printing

    Oorspronkelijk geplaatst door canon400dude Bekijk bericht
    Heeft er iemand intresse om eens een uv printer te zien werken waarmee de foto's rechtstreeks op plaatmatrialen word bedrukt(dmv filmpje)
    Aangezien ik net een nieuwe uv printer binnen heb gekregen lijkt het me wel eens leuks om mensen met intresse hier een woordje uitleg bij te geven

    wat is een uv printer
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: direct to plate printing

      Dat is een grote printer waar ik mijn inkt rechtstreeks op bv een dibond plaat spuit(of cancas of vinyl,...) en doomiddel van uv lampen drogen de inkten wat leidt tot een uiterst krasvast resultaal en mooie prints(kan tot 205cm breed en 3 cm dik printen. Zal er wel eens een foto van maken en een filmpje voor de geintresseerden onder ons
      greetzzzz canon 400D dude

      Comment


      • #4
        Re: direct to plate printing

        Is altijd leuk om te zien natuurlijk.

        voor het initiatief.

        Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

        Comment


        • #5
          Re: direct to plate printing

          en waar kan men dit dan bekijken???

          Comment


          • #6
            Re: direct to plate printing

            Oorspronkelijk geplaatst door Rover Bekijk bericht
            en waar kan men dit dan bekijken???
            Nog niet, dit is een interessepeiling om te zien of er belangstelling voor is.

            Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment


            • #7
              Re: direct to plate printing

              Dit is idd een peiling en daarna zal ik een link op youtube zetten met de nodige uitleg is meestal wel interessant om te weten hoe je een foto op bv een plaat kunt zetten en/of een schilderij van kunt maken
              greetzzzz canon 400D dude

              Comment


              • #8
                Re: direct to plate printing

                Hier uit deze hoek ook wel interesse, beroepshalve.
                Mvg,
                SW
                BD1071BE

                Comment


                • #9
                  Re: direct to plate printing

                  Het is altijd boeiend om iets bij te leren
                  Waar in België moeten we dan zijn? (kwestie van oriëntatie)
                  Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

                  Comment


                  • #10
                    Re: direct to plate printing

                    kan zo ne printer ook een afdruk (industrieel) maken op vlak glas ?
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment

                    Working...
                    X