Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoclub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoclub

    Bestaan er fotoclubs in omstreke van Oostende blankenberghe etc. ?

  • #2
    Re: fotoclub

    Hoi,

    Oostende weet ik niet (mss eens googelen)
    In blankenberge heb je Blandia (www.blandia.com), is de fotoclub waar de grootvader van mijn vrouw voorzitter is. Daar ik zelf in Roeselare woon ben ik geen lid.
    Hou wel rekening mee dat de gemiddelde leeftijd boven de 50jaar ligt kan mss in jou ogen een nadeel zijn. Aan andere kant lijkt het mij ook een voordeel door de jaren ervaring dat die mannen hebben.
    Komen van september tot juni om de 2 weken samen in parochiaal centrum van Uitkerke (nabij de kerk aan de Colruyt als je Blankenberge vanuit Brugge binnenrijdt).

    MVG

    Ter info: zaterdag 6/9 en zondag 7/9 is het Uitkerke kermis met Rommerlmark, kermis, een resem oude tractoren en een fototentoonstelling van Blandia in de kerk van Uitkerke. Als ge in de buurt woont of zijt kunde altijd eens gaan zien
    Last edited by Rockey; 14 augustus 2008, 12:12. Reden: iets bijgezet
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: fotoclub

      Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
      Hoi,

      Oostende weet ik niet (mss eens googelen)
      In blankenberge heb je Blandia (www.blandia.com), is de fotoclub waar de grootvader van mijn vrouw voorzitter is. Daar ik zelf in Roeselare woon ben ik geen lid.
      Hou wel rekening mee dat de gemiddelde leeftijd boven de 50jaar ligt kan mss in jou ogen een nadeel zijn. Aan andere kant lijkt het mij ook een voordeel door de jaren ervaring dat die mannen hebben.
      Komen van september tot juni om de 2 weken samen in parochiaal centrum van Uitkerke (nabij de kerk aan de Colruyt als je Blankenberge vanuit Brugge binnenrijdt).

      MVG

      Ter info: zaterdag 6/9 en zondag 7/9 is het Uitkerke kermis met Rommerlmark, kermis, een resem oude tractoren en een fototentoonstelling van Blandia in de kerk van Uitkerke. Als ge in de buurt woont of zijt kunde altijd eens gaan zien


      Haha dan zal da nx voor mij zijn.. liefst met wat jonger volk? Maar ik vind nergens iets..

      Comment


      • #4
        Re: fotoclub

        Misschien vind je hier iets in de buurt?
        Facebook
        Flickr
        500px

        Comment


        • #5
          Re: fotoclub

          Oorspronkelijk geplaatst door Fienn Bekijk bericht
          liefst met wat jonger volk?
          De ervaring leert me (en ook als je BD er oven over raadpleegt) dat veel fotoclubs uit ouderen bestaan. Ik versta dat je meer de jongeren wil opzoeken maar een club met een gemiddelde leeftijd van bv 30jaar zul je niet of nauwlijks vinden.

          Onlangs zijn er hier enkele begonnen met een West Vlaamse fotoclub op te richten ook om die reden.
          Deze bestaat nu uit een aantal jongeren (alles staat nog in de beginschoenen) en komt op bepaalde dagen samen in Wervik
          Zie deze topic: http://forum.belgiumdigital.com/f6/e...ub-213159.html

          Aan andere kant mag je niet vergeten dat je meestal in een fotoclub gaat om je ervaringen te delen, vragen te stellen, te leren en anderen te helpen. Wie kan dan beter helpen dan de oudere generatie met jaren ervaring?
          Uiteindelijk ben je nu ook in een fotoclub, want op BD doe je hetzelfde. Als je het in de ruimste zin bekijkt is dit dus ook een grote fotoclub met leden van alle generaties (en tis gratis )

          Mss eens de tip van Surione checken, dan zit je natuurlijk met een hogere kost que geld.

          Grtz
          'Keep on Clicking'
          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

          Comment


          • #6
            Re: fotoclub

            Oorspronkelijk geplaatst door Fienn Bekijk bericht
            Bestaan er fotoclubs in omstreke van Oostende blankenberghe etc. ?
            Kijk eens op: www.wvfd.be/clubs.htm

            daar vind je de meeste West-Vlaamse Fotokringen

            bij "Het Spoor Oostende" vind je ook een e-mail adres, persoon in kwestie
            is voorzitter van wvf.

            Comment

            Working...
            X