Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marktrock 2008 - Zaterdag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marktrock 2008 - Zaterdag

    Na die van vrijdag hier enkele plaatjes van zaterdag:





    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

    Derde opnieuw een knappe met een originele compo
    Alleen jammer van de ruis...ik zou een poging wagen met selectieve onderdrukking
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

      ik vind de ruis op de derde plaat die nu net AF maken.
      originele compo, zangeres komt mooi uit met dat licht!
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

        De tweede is voor mij de beste. De eerste, hier had beter geweest wanneer het lichaam er volledig opstond. De derde wel wat ruis, maar blijft toch een mooie.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

          Zeker en vast de derde Heel sfeervol

          tweede vind ik de helling niet echt passend, alhoewel anders wel een mooi beeld.

          grtz
          Caroline
          www.myspace.com/photocaroline

          Comment


          • #6
            Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

            Die eerste is Headphone, dus ik moet je daar vooraan de Vismarkt gezien hebben .

            Eens naar je website gekeken en ja hoor, jij was het . Je hebt zelfs een poosje in mijn richting staan staren.

            Nu heb ik dezelfde vraag als ik reeds aan iemand anders gesteld heb : hoe kom je aan toelating om op de Oude Markt te fotograferen? Ik dacht gezien te hebben dat dit niet mocht?
            Last edited by hvr_oosterzele; 12 augustus 2008, 14:56.

            Comment


            • #7
              Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

              Net zoals je reeksje van vrijdag: 3 knappe beelden!

              Maar is de eerste weer niet iets té contrastrijk?
              Drie is weer een topper, en de ruis zorgt volgens mij zéker voor een toegevoegde waarde!

              Comment


              • #8
                Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

                Zeker geen slechte reeks Stijn ........maar je reeks van vrijdag vond ik wel beter.
                1: degelijke foto maar niet speciaal........profielfoto's spreken me immers niet zo sterk aan.
                2: vind ik te schuin...op je site staan er betere van Soulsister
                3: duidelijk de beste uit de reeks....maar zou graag toch wat meer ruimte voor Geike gezien hebben......

                Grtz

                Jaak
                facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

                  Mooie reeks hoor. Derde is de beste in mijn ogen.

                  Polle Pap heeft blijkbaar maar één kostuum om op te treden. 't Is steeds hetzelfde...
                  Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Die eerste is Headphone, dus ik moet je daar vooraan de Vismarkt gezien hebben .

                    Eens naar je website gekeken en ja hoor, jij was het . Je hebt zelfs een poosje in mijn richting staan staren.

                    Nu heb ik dezelfde vraag als ik reeds aan iemand anders gesteld heb : hoe kom je aan toelating om op de Oude Markt te fotograferen? Ik dacht gezien te hebben dat dit niet mocht?
                    Ik was inderdaad enkele keren op de Vismarkt. Waarschijnlijk was ik tijdens het staren het publiek aan het afspeuren naar leuke beelden
                    Ik had voor 3 dagen een frontstage persbandje en een pasje om fotomateriaal mee te nemen...
                    Ik heb geen extreme contrasten gebruikt deze keer, ik durfde niet meer na mijn post van Paal
                    Het schuine bij foto 2, mja, ik wou wat experimenteren met lijnen, denk dat dat wel vaak voorkomt in mijn foto's...
                    De 3e foto heeft inderdaad wat ruis, maar vond hem niet echt storen. De foto was door die ruis ook erg voor zwart wit geschikt.
                    StijnDeGrauwe.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

                      Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                      Ik had voor 3 dagen een frontstage persbandje en een pasje om fotomateriaal mee te nemen...
                      Ik heb daarover gisteren een PM gestuurd, niet gezien??

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Ik heb daarover gisteren een PM gestuurd, niet gezien??
                        Ok, ik denk dat ik het snap.... "blijf uit mijn domein", niet?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marktrock 2008 - Zaterdag

                          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Ok, ik denk dat ik het snap.... "blijf uit mijn domein", niet?
                          Beetje ongeduldig, niet?

                          http://forum.belgiumdigital.com/f42/...ml#post1909473
                          Hier is die vraag nog ter sprake gekomen.
                          Last edited by Darth_Stijn; 13 augustus 2008, 21:25.
                          StijnDeGrauwe.be

                          Comment

                          Working...
                          X