Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandrine @ Marktrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sandrine @ Marktrock

    Vorig weekend veel foto's gemaakt op Marktrock.
    Hoofdpodium: Er was nauwelijks bewegingsruimte omdat we enkel vanuit één zijkant in de frontstage mochten fotograferen maar dit gelukkig gedurende de ganse set. Enkel bij Anouk de eerste drie nummers.
    Vismarkt: Een smalle fronstage voor een vrij hoog podium. Maar hier konden we gelukkig naar hartelust bewegen.
    Hier een eerste reeksje vanop de Vismarkt. Naargelang de naverwerking vordert,toon ik hier wss nog wat impressies.







    facebook

  • #2
    Re: Sandrine @ Marktrock

    Drie mooie opnames
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Sandrine @ Marktrock

      Al een beetje bekomen van het weekend?
      Foto's zien er weer goed uit!
      Maar ben je zeker dat ze genomen zijn op de Vismarkt? Op mijn foto's had ze een ander bloesje aan
      Of die van jou zijn misschien naar het einde van haar optreden gemaakt, dan heeft ze misschien even van bloesje gewisseld
      StijnDeGrauwe.be

      Comment


      • #4
        Re: Sandrine @ Marktrock

        geen foto's van de wissel?

        Wederom stel ik vast hoe goed jij dat vervloekte rode licht onder controle hebt!
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Sandrine @ Marktrock

          Inderdaad, zat er ook aan te denken!

          Knappe opnames!

          Comment


          • #6
            Re: Sandrine @ Marktrock

            Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
            Al een beetje bekomen van het weekend?
            Foto's zien er weer goed uit!
            Maar ben je zeker dat ze genomen zijn op de Vismarkt? Op mijn foto's had ze een ander bloesje aan
            Of die van jou zijn misschien naar het einde van haar optreden gemaakt, dan heeft ze misschien even van bloesje gewisseld
            Drie dagen pendelen tussen tss Vismarkt en Oude Markt kruipt idd in de kleren. Maar het was, voor wat mij betreft, een erg geslaagd festival.
            En ja ze heeft (gelukkig) van outfit verwisseld.
            Ik zie alvast uit naar jou foto's.
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Sandrine @ Marktrock

              Die van mij staan ondertussen online op mijn website, maar nog niets gepost op BD
              StijnDeGrauwe.be

              Comment

              Working...
              X