Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

    Ik kwam op het net deze site tegen : http://www.postkaarten.nl/

    Daar kan je voor 0.99 EUR (!) één postkaart laten drukken van een eigen foto, deze van tekst en postzegel laten voorzien en die laten versturen naar een opgegeven adres.
    Voor 5.95 EUR kan je 10 gelijke postkaarten laten drukken en bij je thuis laten leveren.

    Maar (er is natuurlijk een maar) ... het is enkel voor Nederland.
    Bestaat er eigenlijk iets gelijkaardigs (qua dienst en prijs) voor België ?
    Last edited by filipo; 10 augustus 2008, 19:49.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

    selphy fotoprintertje van canon kopen en vullen met postkaartjes
    0.29 cent per postkaart en voort printertje zelf weet ik niet exact, maar duur zijn die niet hoor
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

      Bedankt voor je suggestie.
      Dat is natuurlijk ook een optie.
      Maar dan moet je toch wel een redelijk aantal kaartjes printen voor het echt interessant wordt om zo'n printer aan te schaffen...
      en de kaartjes op de vermelde site worden bovendien blijkbaar gelamineerd wat niet het geval is bij die printertjes.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
        Bedankt voor je suggestie.
        Dat is natuurlijk ook een optie.
        Maar dan moet je toch wel een redelijk aantal kaartjes printen voor het echt interessant wordt om zo'n printer aan te schaffen...
        en de kaartjes op de vermelde site worden bovendien blijkbaar gelamineerd wat niet het geval is bij die printertjes.
        laatste laag is wel een beschermlaagje.. maar idd niet echt lamineren
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
          laatste laag is wel een beschermlaagje.. maar idd niet echt lamineren
          Is een UV coating om krassen tegen te gaan, die kan je bij een drukker ook gewoon op je eigen prints laten zetten hoor, kost niet echt veel.

          Natuurlijk heeft de drukker wel liever dat hij ook het drukwerk kan doen voordat hij ze door zijn UV Coater haalt, maar als zijn prijs zo hoog ligt of je oplage zo klein dat het niet interessant is kan je hem ook overhalen om alleen de UV coating erover te laten zetten.

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

            Ik zou toch maar eens een mailtje sturen naar die mensen.
            Zelf heb ik al enkele malen van hun diensten gebruik gemaakt om postkaarten te laten maken.
            Ze werden wel in een mooi pakje naar mij thuis gestuurd en moest zelf nog het adres erop schrijven en postzegel kleven.
            Kwaliteit is zeer goed en het zijn volwaardige postkaarten gelijk in de winkels.

            Comment


            • #7
              Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

              Bedankt voor de reacties


              @traveler : ik veronderstel dat je dan wel nog wat moet bijbetalen om de pakketjes in België te laten leveren ?
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

                Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties


                @traveler : ik veronderstel dat je dan wel nog wat moet bijbetalen om de pakketjes in België te laten leveren ?
                Neen, het waren dezelfde tarieven als voor Nederland.

                Comment


                • #9
                  Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

                  Ook Sony heeft een dergelijke printer, de DPP-50 EX. De achterzijde is bedrukt als een postkaart. Er is ook een (stevige) beschermlaag en het is heel moeilijk te foto te beschadigen.

                  Ik neem dat printertje al eens mee als ik op verplaatsing direct foto's moet hebben. Het kleurprofiel is uitstekend (geen correctie nodig) en de fotootjes zijn zonder meer excellent. Uiteraard is het ook een dye transfertype.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

                  Comment


                  • #10
                    Re: Postkaart van eigen foto laten drukken (en verzenden) in België ?

                    Bedankt voor de info heren
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment

                    Working...
                    X