Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografiecursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografiecursus

    Hallo,

    ik ben al een tijdje geïnteresseerd in de fotografiekunsten, ik maak zelf ook héél graag foto's, zolang ik er maar niet op sta is alles goed. Nu wou ik normaal fotografieschool gaan doen, maar dat mocht ik niet van mijn ouders.
    Ik zou dan wel een soort van avondschool mogen doen. Maar ik heb geen idee bij wie ik dat zou kan doen in regio Limburg. Dus als iemand mij een goede lesgever kan aanraden regio Limburg zou ik dat graag willen horen.

    Nu even over het fototoestel, ik heb er op het moment geen, behalve een prul van de aldi. Ik zou dan zelf een degelijk fototoestel bv. Canon EOS 400D. Maar wat is nu een degelijk fototoestel om mee te beginnen?

    Alvast bedankt,
    Mathijs

  • #2
    Re: Fotografiecursus

    Check this:



    -M-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Fotografiecursus

      Maar is dat niet gewoon een school dan?

      Comment


      • #4
        Re: Fotografiecursus

        Het CVO in Heusden-Zolder heeft een héél ruim aanbod: 4 modules digitale fotografie, 5 modules Photoshop, Lightroom, kleurbeheer...
        Kies voor een cursus of opleiding bij CVO De Verdieping. De lessen vinden overdag, ’s avonds of op afstand plaats, in een formule die het best bij jou past.

        Zelf volg ik er al sinds januari 2007 les en kan deze school van harte aanbevelen
        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

        Comment


        • #5
          Re: Fotografiecursus

          Over de cursus ga ik nog even nadenken. (ben al bijna zeker)
          Maar welk fototoestel lijkt jullie dan het beste?

          Comment


          • #6
            Re: Fotografiecursus

            Als je je fotografie een beetje ernstig neemt kom je na een tijdje tot de conclusie dat een DSLR de beste keuze is vanwege al zijn mogelijkheden. Een cursus digitale fotografie kun je (in het CVO in Heusden-Zolder althans) met eender welk toestel aanvangen omdat je om de basis te leren géén camera-met-zillion-instelmogelijkheden nodigt hebt. Zelf koos ik tijdens mijn opleiding in 1978 voor Nikon en daar heb ik nog geen enkel moment spijt van gehad. De objectieven van toen, bijvoorbeeld de 50 mm 1:2, steekt nog steeds in mijn fototas en doet het prima op mijn Fiji S5
            Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

            Comment

            Working...
            X