Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De man achter de camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De man achter de camera

    Hopelijk staat dit hier op de juiste plaats. Ik ben eigenlijk niet op zoek naar fotomateriaal doch naar de (ervaring van de) man achter het toestel. Welke BD-er(s) zou zo vriendelijk willen zijn om mij eens uit te nodigen bij een fotoshoot, liefst in het Antwerpse, zodat ik de praktijk een keer ervaar. In de tijd dat ik enkel een forumlezer was heb ik deze oproep nog niet tegengekomen maar ja iemand moet de eerste zijn.

    Theorie heb ik via dit forum al in volle teugen gekregen, waarvoor mijn oprechte dank aan alle BD-ers. Als de praktijk nog waarheid zou kunnen worden zou dit de kers op de taart zijn.
    Pentax K10D, enkele glaasjes. Daarop kunnen we klinken...

  • #2
    Re: De man achter de camera

    verplaatst van "gezocht" naar "algemeen"
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: De man achter de camera

      ik heb deze vraag al ontelbare malen gekregen, er zijn steeds kandidaten voor de lamp vast te houden, zeker als de leuke schaars geklede modellen in je studio komen. Uit respect voor de modellen ga ik nooit op dergelijke verzoeken in, ik hoop dat U daarvoor het nodige begrip kan opbrengen.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: De man achter de camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Guidodb Bekijk bericht
        Hopelijk staat dit hier op de juiste plaats. Ik ben eigenlijk niet op zoek naar fotomateriaal doch naar de (ervaring van de) man achter het toestel. Welke BD-er(s) zou zo vriendelijk willen zijn om mij eens uit te nodigen bij een fotoshoot, liefst in het Antwerpse, zodat ik de praktijk een keer ervaar. In de tijd dat ik enkel een forumlezer was heb ik deze oproep nog niet tegengekomen maar ja iemand moet de eerste zijn.

        Theorie heb ik via dit forum al in volle teugen gekregen, waarvoor mijn oprechte dank aan alle BD-ers. Als de praktijk nog waarheid zou kunnen worden zou dit de kers op de taart zijn.
        De meeste fotoclubs zullen wel af en toe met studiomateriaal werksessies organiseren, sommigen hebben zelfs een semi-permanente studio en doen dit dan ook zeer regelmatig.

        In het Antwerpse kun je de meeste clubs vinden via de Antwerpse Verbroedering van Fotokringen. Via hun zilveren gids kun je vlot een lijst zien met de clubs via de drop-down op clubnaam, bij quasi alle staat de gemeente erbij.

        Comment


        • #5
          Re: De man achter de camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          ik heb deze vraag al ontelbare malen gekregen, er zijn steeds kandidaten voor de lamp vast te houden, zeker als de leuke schaars geklede modellen in je studio komen. Uit respect voor de modellen ga ik nooit op dergelijke verzoeken in, ik hoop dat U daarvoor het nodige begrip kan opbrengen.

          MVG, Jeff
          Bedank voor je reactie en ik had al zoiets verwacht. Het gaat mij helemaal niet om de schaars geklede modellen of 'de lamp vasthouden' doch gewoon om te leren van een (meer) ervaren fotograaf, al was het maar portretopname. Op gebied van modelfotografie heb ik geen kaas gegeten en daarom deze oproep. Tuurlijk heb ik respect voor de modellen, en ik wil me helemaal niet opdringen. Misschien gewoon deze vraag vergeten.
          Pentax K10D, enkele glaasjes. Daarop kunnen we klinken...

          Comment


          • #6
            Re: De man achter de camera

            er worden door BD toch regelmatig shoots georganiseerd!!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X