Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwalbum

    Hallo iedereen,
    Heb onlangs het trouwfeest van een vriend gedaan, de foto's zijn ok.
    Nu zou ik toch graag een album samenstellen en ik heb dit al meermaals gedaan voor kleinere happenigs en deze albums steeds besteld bij foto.com of kruidvat etc. steeds met gemengde gevoelens.
    Heeft er hier iemand goede ervaringen met een meer kwalitatieve winkel.
    MVG. Hugo

  • #2
    Re: Trouwalbum

    http://forum.belgiumdigital.com/f6/samenvatting-afdrukcentrales-fotoboeken-109283.html
    Notabene de link - toen ik dit schreef - hier onder

    Comment


    • #3
      Re: Trouwalbum

      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
      Heb alles gelezen maar voor trouwalbums komen er maar 2 goede naar voor en dan nog enkel voor profs met een winkel en B.T.W nummer.
      Ik heb ook ervaring met foto.com en kruidvat maar specifiek voor een trouwalbum?
      Als er iemand een goed alternatief heeft?
      Alvast bedankt
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Trouwalbum

        Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
        Hallo iedereen,
        Heb onlangs het trouwfeest van een vriend gedaan, de foto's zijn ok.
        Nu zou ik toch graag een album samenstellen en ik heb dit al meermaals gedaan voor kleinere happenigs en deze albums steeds besteld bij foto.com of kruidvat etc. steeds met gemengde gevoelens.
        Heeft er hier iemand goede ervaringen met een meer kwalitatieve winkel.
        hey,
        je hebt het trouwalbum waarschijnlijk al heel lang gemaakt hé, maar ben net lid geworden van deze site. ik heb net een trouwalbum samengesteld via tictacphoto. gemakkelijk te bewerken en mooi resultaat.
        van kruidvat ben ik niet zo content, voor een gewoon album is hema ook zeer goed (ook voor posters!) en ook myfotofun.com is ook leuk.

        groetjes

        ps via wat heb je nu gewerkt voor het album?

        Comment


        • #5
          Re: Trouwalbum

          Oorspronkelijk geplaatst door neeltje169 Bekijk bericht
          ik heb net een trouwalbum samengesteld via tictacphoto. gemakkelijk te bewerken en mooi resultaat.
          Hun papier is heel stevig en een van de weinige waar je mits bijbetalen pergamijnpapier tussen de bladzijden kan laten steken, maar ...
          de kwaliteit van de afdruk van een boek dat ik onlangs liet maken, vond ik toch maar minnetjes in vgl met bvb blurb en myphotobook.be. Veel te sterke compressie van de afbeeldingen, rasterlijnen zichtbaar in effen gedeeltes, pagina's soms schuin afgesneden en sommige foto's zijn plots overbelicht geworden... Wie de originele foto's nooit gezien heeft, zal het boek wellicht goed vinden maar wie de originelen kent, die zal zijn wenkbrauwen eens fronsen
          Een trouwalbum zou ik er in elk geval nooit laten maken...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X