Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gouden bruiloft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gouden bruiloft

    Mijn grootouders hebben morgen een gouden bruiloft. Er werd mij gervaagd de fotograaf van dienst te zijn dan .
    Ik heb nog niet veel ervaring met een DSLR en fotografie in het algemeen maar ik leer iedere dag bij.

    Heb maandag een 450D + kitlens (18-55IS) aangeschaft en heb er dus de hele week mee gespeeld.

    Ik ga dus vooral foto's in de kerk, als op het feest maken.
    Wordt het aangeraden in de kerk een flits te gebruiken? Of statief meenemen en zonder flits? Iemand die algemene tips kan geven? Welke witbalans?

    Spelen met die diefrag, een hogere waarde zorgt dat alleen het onderwerp scherp weergeven wordt?

    alvast bedankt

  • #2
    Re: Gouden bruiloft

    Een kleine zoekopdracht op BD brengt:


    In de Zomer 2008 moet ik een trouw gaan fotograferen. (Receptie, Plechtigheid gemeentehuis, kerk, avondfeest, huwelijksfoto's op een mooie plek). Ik ben van de regio Mechelen, als iemand een mooie plek weet om huwelijksfoto's te nemen dan mag hij het zeker vertellen. In augustus had ik mijn eerste trouw gedaan met mijn Canon


    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.



    Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.


    Ik ben gevraagd door een vriendin van mijn vriendin om haar foto's te maken voor de bruiloft. Op zich een eer, maar ik heb niet zoveel (lees heel weinig) ervaring met het schieten van model foto's. Kan iemand mij tips geven hoe ik de mensen het beste op de foto krijg(wat kan ik bevoorbeeld vragen, of misschien heeft iemad een