Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar CDR's kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar CDR's kopen?

    Wat doen jullie tegenwoordig om nog lede cd's en dvd's te kopen? Met die Auvibel taks levert bijna geen enkele webshop nog naar België. Via de zoefunctie op dit forum bij verschillende CDR shops gekomen, maar geen enkele die nog naar België levert.
    Misschien moeten we een een groepsaankoop organiseren en laten leveren bij een BD lid die in Nederland woont?
    Last edited by * Fuse *; 7 augustus 2008, 09:35.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Waar CDR's kopen?

    vroeger werden er vooral cigaretten/diesel gekocht in Luxemburg, nu koop je spindels in de benzinestations voor je België binnen komt

    Comment


    • #3
      Re: Waar CDR's kopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
      Wat doen jullie tegenwoordig om nog lede cd's en dvd's te kopen? Met die Auvibel taks levert bijna geen enkele webshop nog naar België. Via de zoefunctie op dit forum bij verschillende CDR shops gekomen, maar geen enkele die nog naar België levert.
      Misschien moeten we een een groepsaankoop organiseren en laten leveren bij een BD lid die in Nederland woont?
      Via een bevriende NL'er
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Waar CDR's kopen?

        Ik koop mijn spullen altijd hier:
        Canon 450D | Canon 50D | Canon 10-22 mm f/3.5-4.5 USM | Canon 17-55 2.8 IS USM | Canon EF-S 18-200mm F/3.5-5.6 IS | Speedlight 430EX | Cokin Z-PRO (100mm) Filter System
        http://www.flickr.com/photos/dollias/

        Comment


        • #5
          Re: Waar CDR's kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door dollias Bekijk bericht
          Ik koop mijn spullen altijd hier:
          http://www.opus.nl/
          Je moet maar eens gaan kijken bij : payment and delivery

          Belgium We do not deliver to Belgium
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • #6
            Re: Waar CDR's kopen?

            Bij opus kan je als belgische klant toch niets kopen? Je kan niet eens registreren, land "België" staat niet tussen de mogelijkheden.

            Organiseren we een groepsaankoop? Nederlandse BD leden die willen helpen?
            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

            Comment


            • #7
              Re: Waar CDR's kopen?

              Lees ook dit topic even ...

              http://forum.belgiumdigital.com/f59/...en-221852.html

              Comment


              • #8
                Re: Waar CDR's kopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door MDF Bekijk bericht

                En wat moeten we daar lezen dat helpt met de aankoop van leeg media
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

                Comment


                • #9
                  Re: Waar CDR's kopen?

                  Vroeger bestelde ik cd's bij CDRwinkel, maar helaas kan je als Belg daar niet meer terecht.

                  Omdat ik het vertik auvibel taks te betalen om mijn eigen foto's op cd te zetten heb ik lang gezocht... en gevonden!
                  Max24.com ligt ergens in Zwitserland en levert cd's zonder kl*tetaks.

                  Het is mij alvast gelukt om daar te bestellen en te laten leveren naar België. Scherpe prijzen en snelle levering (4 tal dagen).
                  www.bigducksix.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar CDR's kopen?

                    En wat moeten we daar lezen dat helpt met de aankoop van leeg media
                    Je moet daarom het hele topic eens doorlezen... het begint met lege doosjes en gaat verder naar de lege media CD's en DVS's...
                    En begin eens bij het bericht nummer 6
                    Last edited by MDF; 7 augustus 2008, 13:24.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar CDR's kopen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
                      Vroeger bestelde ik cd's bij CDRwinkel, maar helaas kan je als Belg daar niet meer terecht.

                      Omdat ik het vertik auvibel taks te betalen om mijn eigen foto's op cd te zetten heb ik lang gezocht... en gevonden!
                      Max24.com ligt ergens in Zwitserland en levert cd's zonder kl*tetaks.

                      Het is mij alvast gelukt om daar te bestellen en te laten leveren naar België. Scherpe prijzen en snelle levering (4 tal dagen).
                      CDRwinkel is vorig jaar serieus tegen de lamp gelopen ivm de taks.
                      Thanks voor de link !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar CDR's kopen?

                        Ik heb die topic gelezen, alle shops die in die topic werden aangehaald verkopen niet meer aan België. Aankopen op een nederlands adres zou de beste manier zijn, dan kunnen we bvb bij Iwonatec aankopen, zij hebben zeer scherpe prijzen. Alleen moet een nderelands lid geïnteresseerd zijn om te helpen.
                        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar CDR's kopen?



                          Levert zonder probleem aan Belgie en is spotgoedkoop
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar CDR's kopen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                            https://www.keytechnology.ch/Max24/O...=2&LID=2&CID=2

                            Levert zonder probleem aan Belgie en is spotgoedkoop
                            Dat is dezelfde zaak die ik vernoemde in #9, bij deze de bevestiging Toch al twee tevreden klanten.

                            (Hopelijk leest de fiscus niet mee en dienen ze België alsnog te schrappen als verzendadres)
                            www.bigducksix.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar CDR's kopen?

                              Ik heb die topic gelezen, alle shops die in die topic werden aangehaald verkopen niet meer aan België. Aankopen op een nederlands adres zou de beste manier zijn, dan kunnen we bvb bij Iwonatec aankopen, zij hebben zeer scherpe prijzen. Alleen moet een nderelands lid geïnteresseerd zijn om te helpen.
                              Net gelezen op de site van iwonatec...
                              Ze leveren geen CD's of DVD's meer naar België.
                              Maar Belgen kunnen wel nog zelf gaan afhalen in Duitsland.

                              Een stukje uit hun voorwaarden (inclusief de taalfoutjes )

                              Attentie: Geen verzending van Media (CD-R, DVD+R, DVD-R etc.) na België. Afhaalen is mogelijk (z. onderen).
                              Helaas is afhalen op en locatie in Nederland of België niet mogelijk, maar op onze lager in Duitsland (IwonaTec GmbH, Stapper Str. 36-38, 52525 Heinsberg, Duitsland).
                              En dat is net over de Belgische grens bij Maaseik

                              Comment

                              Working...
                              X