Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijeenkomsten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijeenkomsten

    Hallo, ik ben voor de eerste keer met dit berichtje op het forum.
    Mijn vraagje is : ik lees wel iets over bijeenkomsten van mensen in Leeuwarden, Bokrijk of de Japanse tuin in Hasselt, maar waar kan ik de aankondiging hiervoor vinden.
    Ik ben nog maar een leek op gebied van de dig.fotografie, maar heb wel al veel op deze site rondgesnuffeld, waar ik al veel van heb opgestoken. Dus alle tips en/of hulp is welkom.

    Groetjes, en alvast bedankt.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Onder "Forums" ga je naar "waarheen vandaag", en dan kan je zien waar je heen gaat... "vandaag"
    Groetjes

    Lukathi

    Comment


    • #3
      Als jij de door BD georganiseerde bijeenkomsten bedoeld (zoals vorige week te Antwerpen) kijk dan gewoon op de hoofdpagina en druk op BD nieuws (twee knopkes hoger dan forum).Daar staat nu de volgende "shooting day" (= bijeenkomst BD-leden) te Leeuwarden.Klopt toch hé gasten (ben zelf nog nooit op zo'n bijeenkomst geweest dus...)
      De topic "Waarheen vandaag" zijn leuke uitstapideetjes van de leden zelf maar dat zijn dus geen bijeenkomsten van BD al kan je daar natuurlijk wel BD'ers tegen het lijf lopen.(eventueel te herkennen aan de BD-badge (ook te bestellen via de link linksboven op de hoofdpagina)Saluut En van harte welkom op BD!!!!!!
      Danny's Photosite

      Comment


      • #4
        Wekom op BD en op je nieuwe verslaving

        Klopt >>roadrunner zegd. De grotere en specifieke SD's staan als "stiky" vast hier in "algemaan", normaal kan je daar echt niet naastkijken

        Binnekort is er de "Olmense zoo"

        Comment


        • #5
          De Olmense Zoo,ergens begin augustus zeker.Dat is vlak aan mijn deur (5 km of zo)maar dan ben ik er niet.Dan ben ik bezig Teddybear's fles BECHERROVKA leeg te zupen in Slovakije en te vervangen door wat bronwater van daar.Zou ie het verschil proeven?
          Danny's Photosite

          Comment


          • #6
            Hallo,

            De Shooting Days worden 1 maand vooraf "sticky" gemaakt in het forum "Algemeen".
            Daarnaast staan ze ook op de BD nieuwspagina van de maand zelf - dus een SD in augustus staat op de nieuwspagina van augustus ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              @roadrunner


              Ik heb dat gelezen hé

              Comment


              • #8
                @ Teddybear:

                ('k heb daarnet in een boek dat ik momenteel aan het lezen ben ("Crossing Arizona" Chris Townsend)van nen type die te voet 1200km aflegt van de Mexicaanse grens doorheen Arizona tot in Utah (en erg mooie foto's trekt onderweg!!!!) gelezen vanwaar het woord TEDDYBEAR komt.Blijkbaar komt dit woord van president Theodoorke Roosevelt die op ne keer aan de rand van de Grand Canyon stond,een park dat hij stichtte,en terwijl hij daar stond te koekeloeren in de verte een beer zag die er volgens hem wollig en leuk uitzag en hij noemde hem teddybear.Aldaar de verklaring.We gaan nog slim worden
                (dit kost je weeral een pint hé makker!)
                Danny's Photosite

                Comment


                • #9
                  er zijn ook nog soms die duistere,met magie overgoten bijeenkomsten , die gewoonlijk eindigen in een geheimzinnig , onvergetelijke , hoofdbonkende en "spijt na de zonde" sfeer.Deze kan je dan vinden in de chitchathoek

                  Comment


                  • #10
                    Voodoo???
                    Danny's Photosite

                    Comment


                    • #11
                      neen CHOCOOO

                      Comment

                      Working...
                      X