Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijeenkomsten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijeenkomsten

    Hallo, ik ben voor de eerste keer met dit berichtje op het forum.
    Mijn vraagje is : ik lees wel iets over bijeenkomsten van mensen in Leeuwarden, Bokrijk of de Japanse tuin in Hasselt, maar waar kan ik de aankondiging hiervoor vinden.
    Ik ben nog maar een leek op gebied van de dig.fotografie, maar heb wel al veel op deze site rondgesnuffeld, waar ik al veel van heb opgestoken. Dus alle tips en/of hulp is welkom.

    Groetjes, en alvast bedankt.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Onder "Forums" ga je naar "waarheen vandaag", en dan kan je zien waar je heen gaat... "vandaag"
    Groetjes

    Lukathi

    Comment


    • #3
      Als jij de door BD georganiseerde bijeenkomsten bedoeld (zoals vorige week te Antwerpen) kijk dan gewoon op de hoofdpagina en druk op BD nieuws (twee knopkes hoger dan forum).Daar staat nu de volgende "shooting day" (= bijeenkomst BD-leden) te Leeuwarden.Klopt toch hé gasten (ben zelf nog nooit op zo'n bijeenkomst geweest dus...)
      De topic "Waarheen vandaag" zijn leuke uitstapideetjes van de leden zelf maar dat zijn dus geen bijeenkomsten van BD al kan je daar natuurlijk wel BD'ers tegen het lijf lopen.(eventueel te herkennen aan de BD-badge (ook te bestellen via de link linksboven op de hoofdpagina)Saluut En van harte welkom op BD!!!!!!
      Danny's Photosite

      Comment


      • #4
        Wekom op BD en op je nieuwe verslaving

        Klopt >>roadrunner zegd. De grotere en specifieke SD's staan als "stiky" vast hier in "algemaan", normaal kan je daar echt niet naastkijken

        Binnekort is er de "Olmense zoo"

        Comment


        • #5