Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

    Zag deze info op de website van Thomas Cook:

    1) Fotowedstrijd: hoe ontdek jij de wereld?

    Wat zijn jouw reiservaringen? Toon je vrienden en andere reizigers hoe jij de wereld ontdekt!
    * Vanuit welk perspectief kijk jij letterlijk en figuurlijk om je heen op vakantie?
    * Heb je oog voor detail, bewonder je de architectuur...?
    * Of is het net die typische dorpsbewoner of de stilte van de streek die jou aanspreekt?


    2) Win een Nikon-fototoestel!

    Maak maandelijks kans om een Nikon-fototoestel te winnen en/of een eervolle vermelding op onze site.
    * eerste prijs: Nikon D60 + 18-55 II
    * tweede en derde prijs: Nikon COOLPIX L18

    Verdere info over hoe je kan deelnemen en alles wat je moet weten: http://www.thomascook.be/ThomasCook/...D=&Language=nl

    Veel geluk!

  • #2
    Re: Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

    13. De organisator heeft het recht om de ingezonden foto’s te gebruiken voor publicaties, campagnes en promoties zowel online als offline en dit wereldwijd en zonder dat er hiervoor enige vergoeding verschuldigd is. Ook foto’s die niet tot de winnaars behoren kunnen door de organisator wereldwijd worden gebruikt zonder vergoeding.
    Ze zijn dus duidelijk op zoek naar beeldmateriaal.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

    Comment


    • #3
      Re: Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

      Amai, goed dat ik dat heb gelezen...
      Wel erg toch, ze kunnen alle mooie ingezonden foto's gebruiken, en ze moeten er maar eentje belonen.
      Zo komen die dus aan al die mooie beelden in hun boekskes...

      Comment


      • #4
        Re: Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

        Deze praktijk is schering en inslag bij zowat alle reisboeren.
        Een anekdote : in 1987 heb ik een Indie reis gemaakt met een vlaamse alternatieve organisatie. Na de reis de traditionele bijeenkomst met delen van foto's; nabestellen etc...
        Het jaar daarop zag ik in hun brochure een van mijn dia's gebruikt bij de voorstelling van die Indiereis (zonder boe of ba, vermelding of wat dan ook). Ik zou er nu zwaarder aan tillen dan toen.
        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
        And why do we fall, Bruce?

        Comment


        • #5
          Re: Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

          De foto's die worden gebruikt krijgen wél steeds een vermelding van de fotograaf & deze krijgt zelf ook het 'prijsmateriaal'.

          Veel fotografen appreciëren de extra exposure die we ook voro hen proberen te genereren. Is dat een probleem voor jullie?

          BTW, ondertussen is het een Nikon D90
          Reisfotografie? Doe hier mee aan de maandelijkse wedstrijd

          Comment


          • #6
            Re: Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

            Ik kan mij voorstellen dat vooral amateurs hier aan meedoen, dus ik zie ook niet in wat het probleem zou kunnen zijn. Je kiest er zelf voor om mee te doen en de regels zijn duidelijk.

            De internationale wedstrijden van andere merken zoals bijvoorbeeld Sony, werken toch ook zo?

            Mits vermelding vind ik dit zeker kunnen hoor... Maar die D90 zou wel een D700 mogen zijn....

            [KNIP]

            Groeten

            Mipstoo
            Last edited by lut; 7 augustus 2009, 11:56.

            Comment


            • #7
              Re: Fotowedstrijd Thomas Cook, win elke maand een Nikon D60

              Goeie foto's moeten winnen zonder naam.
              Onze BD-deelnemer zou zelf niet om stemmen ronselen, vandaar de [KNIP]

              Comment

              Working...
              X