Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toren

    Een toren die staat in het centrum van Trecin Slovakije.

    Canon EOS 400D + 18-55 kitlens / Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS / Canon EF 50mm f/1,8 MkII

  • #2
    Re: Toren

    ik denk dat u sensor vuil is aangezien er een vlek linsboven zit, ofwel u lens ofzo kan ook natuurlijk
    Nikon D60

    Comment


    • #3
      Re: Toren

      scherp en goed belicht, maar weinig boeiende compositie.

      Comment


      • #4
        Re: Toren

        door het ingenomen camerastandpunt, krimpt de toren.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Toren

          Technisch correct, maar weinig boeiend. Misschien zou de foto beter geweest als hij perfect symmetrisch was.
          www.elwee.net

          Comment


          • #6
            Re: Toren

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            scherp en goed belicht, maar weinig boeiende compositie.
            ook mijn idee
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Toren

              Ik zou van de foto een vierkant maken, onderaan croppen tot net boven het onderste raam!

              Grtz
              If it doesn't break you, it makes you stronger!!

              Comment


              • #8
                Re: Toren

                kleine opmerking, het is Trenčín, met een n ertussen dus. Prachtige toren inderdaad, maar had het niet mooier geweest om een foto te tonen van het zicht dat je bekomt wanneer je OP deze toren staat? je heb dan namelijk een prachtig panorama over het centraal plein van de charmante stad. Toch knap dat je deze foto wilt meedelen.
                grt
                gerb

                Oorspronkelijk geplaatst door Krikke_99 Bekijk bericht
                Een toren die staat in het centrum van Trecin Slovakije.
                Last edited by Soeki Wan; 24 augustus 2008, 21:24. Reden: Overbodige foto verwijderd.

                Comment


                • #9
                  Re: Toren

                  Technisch geheel correct genomen foto in een veel te klein kadertje dat hem gevangen houd als een dwangbuis.
                  Dat was mijn eerste indruk.
                  Jammer, veel meer lucht aan weerszijden zou gewoon veel beter zijn. Overigens, "what ever" aan weerszijden is beter als de foto maar heel wat breder wordt.
                  Zo, dat was de kritiek.
                  Wat je wel heel erg goed gedaan hebt is dat je de indruk geeft dat dit gebouw ergens op staat.
                  Chapeau ! de meesten "hangen" hun gebouwen ergens in de lucht en vinden dat correct. Dat is het echter geheel niet.
                  Deze toren komt voort uit die facade van een gebouw en staat dus. Goed gezien en goed weergegeven.
                  Inderdaad je standpunt geeft op een indrukwekkende wijze de hoogte weer van deze toren doordaat je daar bent gaan staan / posutie hebt ingenomen.
                  Maar wil je dit effect ook laten uitstralen dan moet deze foto zeker aan beide zijde een derde breder worden om dat uit te laten komen.
                  Vraagje;
                  Heb je dit zo gesneden / gecropt ? Als dit zo is, kijk eens wat je er nog aan kan doen ? Dat lijkt me zeer de moeite waard om opnieuw hierin te posten.

                  Verder is die kleurschakeringen niet anders als wat je weergeeft. Helemaal goed weergegeven dus.

                  Ik ben benieuwd of je nog wat kunt verbeteren hieraan en naar dat resultaat ervan.
                  Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                  Comment

                  Working...
                  X