Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over BD

    Ik heb een probleemppje in verband met de site.. Naar mijn weten heb ik niets misdaan ofzo??
    Toch ondervin ik dat iemand mijn account heeft bewerkt zodanig dat ik op geen ene discussie kan antwoorden?
    Wrm dan eigenlijk? Mag ik daar aub een antwoord op?
    Op BD Mededelingen kan ik zelfs geen nieuwe post zetten dus zet ik hem hier maar..
    Nog voor de duidelijkheid weet ik echt van niets :s!!
    Als ik iets misgezegd heb ofzo laat me dat dan weten zodanig dat ik vanuit mijn fouten kan leren, maar zo iemand straffen zonder te weten wrm?
    Ik ben nog maar een maand n'half lid en heb mss maximum 10 iets gezegd!!


    Hopelijk een snel antwoord aub, want ik heb hier dingen te zeggen op de site bij gezocht en aangeboden! danku!
    Last edited by Tjele; 3 augustus 2008, 09:45.
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

  • #2
    Re: Vraagje over BD

    Op "BD Mededelingen" kan je zelf geen topic aanmaken en in "gezocht en aangeboden" kan je wel zelf een topic aanmaken maar niet antwoorden op een topic van iemand anders. Je kan wel een PM sturen naar de btrokkene als je iets wil zeggen of vragen.
    Waarschijnlijk is het dus dit tenzij je het probleem ook hebt in andere groepen.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over BD

      Post je opmerkingen in 'Algemeen'
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over BD

        Tjele,
        Is het antwoord hierboven voldoende of kun je nog topics aangeven waar je niet kan reageren?
        Je account werkt zoals al de anderen hier op BD, denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over BD

          tja... zo te zien aan je statistieken, heb je het alleen in Gezocht en Aangeboden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje over BD

            Bedankt voor het snel antwoorden, was ondertussen aan het afwassen !
            Nuja het antwoord is meer dan genoeg, ik denk dat het dit zal zijn, ik wou antwoorden op een post bij aangeboden en het ging niet, ook bij BD Mededelingen wou ik iets posten en ging het niet.. maar bij de rest werkt alles goed normaalgezien, Ik zal waarschijnlijk niet goed opgelet hebben in het begin dat ik hier op BD was..
            Sorry voor het storen dan! En nogmaals bedankt voor de snelle respons!
            Yannick Desmet 2021
            yannickdesmet.com

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje over BD

              Awel Tjele, als je wil kan je het rode duimpje nog vervangen ...
              Klik in je eerste post op 'aanpassen' 'meer opties' en kies een andere pictogrammetje.
              Zo'n rood duimpje doet het niet goed als er eigenlijk geen probleem is.

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje over BD

                Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                Bedankt voor het snel antwoorden, was ondertussen aan het afwassen !
                Nuja het antwoord is meer dan genoeg, ik denk dat het dit zal zijn, ik wou antwoorden op een post bij aangeboden en het ging niet, ook bij BD Mededelingen wou ik iets posten en ging het niet.. maar bij de rest werkt alles goed normaalgezien, Ik zal waarschijnlijk niet goed opgelet hebben in het begin dat ik hier op BD was..
                Sorry voor het storen dan! En nogmaals bedankt voor de snelle respons!
                geeft niet hoor, als je bij het afwassen maar niets breekt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje over BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                  Awel Tjele, als je wil kan je het rode duimpje nog vervangen ...
                  Klik in je eerste post op 'aanpassen' 'meer opties' en kies een andere pictogrammetje.
                  Zo'n rood duimpje doet het niet goed als er eigenlijk geen probleem is.
                  Voila


                  Nogmaals bedankt!

                  PS: En nee Bouk ik breek niets lol
                  Yannick Desmet 2021
                  yannickdesmet.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraagje over BD

                    BD-Mededelingen is een forum voor mededelingen vanuit Belgiumdigital naar de leden toe.
                    Er kan enkel gepost worden door de mensen van de forumleiding, de moderatoren en rvb, de leden kunnen alleen reageren.

                    In de koopjeshoek kun je zaken te koop aanbieden en zoeken door een topic te openen.
                    Het reageren in zo een topic werd uitgeschakeld omdat in het verleden er veel klachten waren van mensen die de prijs of het goed in vraag stelden zonder dat ze zelf geïnteresseerd waren, en omdat om de haverklap oude topics omhoog werden geschopt zodat nieuwe weer naar de achtergrond werden verwezen zodat deze ook begonnen te schoppen, enz).

                    In de koopjeshoek neem je contact op met de verkopen of aanbieden via PM of mail.

                    **edit: nog even aangeven dat in elk forum bovenaan een post "Forumreglement sticky" staat waarin beschreven staat wat kan en niet kan dit het specifieke forum.
                    Last edited by zunoel; 3 augustus 2008, 10:05.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vraagje over BD

                      Tjele, ben je zeker dat je wel ingelogd bent wanneer je dat probleem voor hebt?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vraagje over BD

                        Ik ben altijd ingelogd hoor dat is geen probleem, maar ik denk dat ik al goed geholpen ben geweest toch bedankt voor de mededeling!
                        Yannick Desmet 2021
                        yannickdesmet.com

                        Comment

                        Working...
                        X