Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto album

    Hallo,

    Wilde graag ervaringen van mensen die online een fotoalbum hebben laten maken.
    Ik bedoel zo een album waar de foto's op de pagina's gedrukt zijn.

    Dank U,
    Henri
    Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

  • #2
    Re: Foto album

    Dag Henri,


    wij zijn nu bezig met een programma van het Kruidvat om een album te maken van onze reis naar Macedonië. Het is ook een eerste maal maar ik moet zeggen dat het programma zelf gebruiksvriendelijk is en dat het resultaat er mooi uitziet. Binnen een paar dagen laat ik je meer weten over de afdruk!


    Grtz

    Bart
    "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
    Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

    Comment


    • #3
      Re: Foto album

      Wacht ook op het resultaat van MyPhotoFun Editor.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Foto album

        Onlangs album laten afdrukken bij tictacphoto: heldere vlakken(zoals wolkenlucht) staan er niet mooi op(uitgebrand, niet op origineel).De structuur van het papier komt er door heen (enigszins "gepixeld"effect) Donkere tinten wel ok, ook scherpte ok. Sommige foto's heel mooi afgedrukt(zoals doorgestuurd), andere veel lichter dan doorgestuurd.
        Had ooit trouwalbum gezien,bij tictacphoto gemaakt en leek me dan heel mooi, vandaar mijn keuze....
        Heb nu met dezelfde foto's een fotoboek(album) bij Hema laten maken. Voor mij: prachtige kwaliteit ! Alles afgedrukt zoals doorgestuurd(kleuren, contrast) en mooi afgewerkt. En na 4 dagen in de winkel.Was duurder dan tictacphoto maar 't is het dubbel en dik waard.
        Intussen ook A4 afdruk laten maken bij Hema: perfect, niks op aan te merken.
        Voorlopig laat ik alleen nog bij Hema iets afdrukken.
        www.petervdg.net/Portfolio

        Comment


        • #5
          Re: Foto album

          Ik wacht momenteel op mijn 66 pagina's dikke hardcover boek, besteld bij Pixum. Zou hier maandag of dinsdag moeten toekomen.
          Het programma om samen te stellen laat wel alle mogelijke opmaak toe!
          Kwaliteit van het drukken en binden zal ik pas weten als 't er is...
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

          Comment


          • #6
            Re: Foto album

            Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
            Ik wacht momenteel op mijn 66 pagina's dikke hardcover boek, besteld bij Pixum. Zou hier maandag of dinsdag moeten toekomen.
            Het programma om samen te stellen laat wel alle mogelijke opmaak toe!
            Kwaliteit van het drukken en binden zal ik pas weten als 't er is...
            Ik ben zeer tevreden met de Fotoboeken van Pixum!!
            Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

            Comment


            • #7
              Re: Foto album

              Ben aan mijn vijfde album bezig bij Albumprinter.(www.albumprinter.com)
              Mooie kwaliteit en vele mogelijkheden, kan geen ander aanraden.
              Zéér correct met levering.
              Grts Rooman
              Last edited by rooman; 2 augustus 2008, 23:59.
              zero

              Comment


              • #8
                Re: Foto album

                Oorspronkelijk geplaatst door tanzer Bekijk bericht
                Ik ben zeer tevreden met de Fotoboeken van Pixum!!
                Ik ook vanaf nu. Album is geleverd en 't ziet er zeer fraai uit!
                You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                Comment

                Working...
                X