Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel heb jij?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk toestel heb jij?

    Beste mensen, kunde eens posten welk toestel je hebt? (merk + type)
    Enne, k'vraag mij ook af, vanwaar over de wereld jullie allemaal komen...
    (handig om intresante mensen in je buurt te vinden wie weet...)

    Ik kom alleszinds uit Gent, en heb nen Fuji FinePix 2800z (maar da zagde toch aan dienen Avatar)

    Greetz, X-Qwatzy

    The power of photo's is in the brains...
    .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

    modellen: http://model.ompleya.be

  • #2
    'k ben oorspronkelijk van A'pen maar woon sinds 2 jaar in Temse, 'k ben aan mijn derde digcam bezig 1é was een Olympus C1, 2e was een Kodak DC 4800, en nu heb ik een Minolta Dimage S404



    Edited by - cramchap on 08 April 2002 19:56:48
    BD0235BE

    http://www.pbase.com/macchap

    We do what we can with what we have and where we are

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk van Lier, maar 12 jaar geleden in Kasterlee terecht gekomen.
      Eerste digicam : Minolta S304

      Comment


      • #4
        Hoi,

        Ik woon in Hoeilaart, reeds van bij de geboorte.

        Ik heb een Canon D30 en schakel binnenkort over naar de Canon 1D.

        Ben reeds van '97 bezig met Digitale fotografie. Eerst een zeer klein Epsonneke PhotoPC 500 (0,3 Mp), dan Kodak DC260 en DC265, dan Sony DSC-D770 en Sony DSC-S70, en nu dus Canon D30 en binnenkort 1D

        Tot D30 ook steeds analoog gewerkt met Canon EOS 500N



        Edited by - Veusy on 08 April 2002 20:37:09
        http://www.sportfotos.be

        Comment


        • #5
          Ik woon in Mechelen, ik heb geen digitaal fototoestel, maar ik leen vaak het digitaal van mijn vriendin (Oly c200zoom) en voor de rest mijn scanner (zie challenge ) dan gebruik ik ook nog vaak een Canon XL1 meer om te filmen voor school, maar daar komen ook af en toe fotos van ...

          Comment


          • #6
            Ik ben van Genk.
            En heb nu nog een sony P1 , maar ik wil me een Oly E 10 aanschaffen ( ben wat aan 't sparen)
            Hobby: Compjoeter en digitale fotografie en Digitale film bewerken op PC.

            Comment


            • #7
              <font size=5></font id=size5>wat denkt ge van Borgerhout? Een dsitrict van Antwerpen. Minolta Dimage 7 eerste digi tot dan steeds analoog gewerkt.


              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Ik kom uit West-Vlaanderen meer bepaald Vlamertinge
                Mijn camera is een Nikon Coolpix 775.

                Groetjes,gtr

                Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
                Nikon Coolpix 775 en cp 5700

                Comment


                • #9
                  ik woon te berendrecht (antwerpen) en heb onlangs men sony dscf505v verkocht en ben van plan om een canon d 60 te kopen.

                  digiron

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben buiten nog nieuw op deze site van Koersel-Beringen (Limburg) en zal sebiet mijn eerste digitale camera in ontvangst nemen en dat is een canon S30 !

                    Fujifilm Finepix F31fd

                    Comment


                    • #11
                      Ben in Moorsele geboren en woon er nog steeds
                      Verleden jaar op digitale camera Minolta D7 overgestapt, vanaf 1974 met Nikon analoog gewerkt, als verwoede fotoamateur.

                      Comment


                      • #12
                        ik woon te Vosselaar bij Turnhout, maak mijn pictures met een piepkleine Canon Ixus 300 en wacht vol ongeduld op de nieuwe Fuji 602Z

                        groeten,
                        Luc

                        Luc

                        Comment


                        • #13
                          Ik ben een "Stropke" (Van Gent dus...) in hart en nieren, maar ben door m'n verloofde hier in Haacht (pal in het midden van de as Mechelen - Leuven) terecht gekomen... Ik heb een Canon PowerShot S30 en dit is meteen m'n eerste digitale fototoestelletje

                          *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*

                          An  a day keeps frustration away!
                          http://www.demey-deleus.be

                          Comment


                          • #14
                            Ben van Herent ( nabij Leuven ) ben begonnen met een "boxke" ( ik denk dat het een antiek Kodak-toestel was ), daarna gestoeid met een twee-ogige Yashica-reflex ( grote negatieven, daar kon je mooie zw/w contactafdrukken van maken ), daarna een Minolta XG-9 spiegelreflex gekocht: camera met diafragmavoorkeuze, géén autofocus, heb een heel stel originele Rokkor-lenzen gehad: groothoek, macro 100 mm, zoom 75-200, enz...
                            Digitaal begonnen met een Sony Macivica, daarna zelf een UZI gekocht, daar de gelegenheid zich voordeed laten upgraden door een Oly E-100RS, die ik nog steeds tot volle tevredengeid bezit en sinds januari nog een E-20 bijgekocht.

                            Marc

                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Wuustwezel, een Antwerpse gemeente tegen de Nederlandse grens.
                              Foto's worden genomen met een UZI (Olympus C2100 UZ).


                              Peter
                              Peter

                              http://www.belekes.be/

                              Comment

                              Working...
                              X