Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portfolio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portfolio

    Bestaat er een plaats waar je foto's kunt opladen en jezelf als fotograaf voorstellen ?

  • #2
    pbase.com
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      www.fotobord.be

      Comment


      • #4
        www.fotobord.be
        lijkt mij niet zo gek
        gratis je portfolio op het net
        zelf je mooiste foto's opladen
        en je gegevens met email en link naar je website

        Comment


        • #5
          Alleen raar dat je de vraag initieel stelde Jan vermits fotobord.be uw site is?

          Comment


          • #6
            Inderdaad mdr je hebt het door ...
            zin om ook je betere foto's op te laden ?
            geheel gratis en vrijblijvend

            Comment


            • #7
              Ben jij dan ook degene die enkele dagen geleden een mailing rondstuurde, op basis van de BD-adressen vermoed ik ??
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                spam spam spam spam
                Simkin.

                portfolio: http://www.megapixel.tk

                Comment


                • #9
                  JanD,

                  Ik heb er geen problemen mee dat je je site hier wil bekendmaken op het forum , maar de manier waarop je het nu hebt gedaan boezemt me niet veel vertrouwen in.

                  @tom314: ik zat blijkbaar niet in die mailing, anders had er allang een mailtje vertrokken naar zijn ISP + hostingprovider .

                  Comment


                  • #10
                    Hallo jongens.....

                    Jan D. is lid sinds januari 2002 en is bijgevolg helemaal geen nieuweling hier....

                    op zijn website is er geen enkele reclamebanner, nog vervelende pop-up waar te nemen....
                    integendeel zelfs : hij biedt jullie allen een GRATIS portfolio aan, en vraagt zelfs geen link-back

                    Ik vind jullie reactie overdreven, en van weinig goede wil getuigend...sorry !

                    Stef

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Stef
                      Ik vind jullie reactie overdreven, en van weinig goede wil getuigend...sorry !
                      Zelf een vraag lanceren om dan je eigen vraag te beantwoorden met "fotobord LIJKT me ook wel niet slecht" terwijl het eigenlijk je eigen site is, getuigt van nog minder goede wil IMHO.
                      Dat Jan hier een ancien is, doet niets terzake.

                      Ook sorry.

                      Henk

                      Comment


                      • #12
                        De manier waarop is inderdaad Kon toch gewoon zijn site aankondigen, aangezien dit hier ON-topic is, was er dan helemaal geen sprake geweest van spam, mailings niet tersprake. Ik mag dan misschien niet tot het clubje der anciens behoren, maar dit vind ik toch hinderlijk.
                        Simkin.

                        portfolio: http://www.megapixel.tk

                        Comment


                        • #13
                          [quoteZelf een vraag lanceren om dan je eigen vraag te beantwoorden met "fotobord LIJKT me ook wel niet slecht" terwijl het eigenlijk je eigen site is, getuigt van nog minder goede wil IMHO.
                          Dat Jan hier een ancien is, doet niets terzake.
                          [/quote]

                          integendeel zelfs henk : op deze manier komt hij helemaal niet pocherig over ..... een grote mond opzetten is simpel, ... wat bied jij aan je collega's fotografen gratis aan??

                          Stef

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Simkin
                            De manier waarop is inderdaad Kon toch gewoon zijn site aankondigen, aangezien dit hier ON-topic is, was er dan helemaal geen sprake geweest van spam, mailings niet tersprake. Ik mag dan misschien niet tot het clubje der anciens behoren, maar dit vind ik toch hinderlijk.
                            als je daar last van hebt, vink dan de mogelijkheid tot ontvangen van email via je profiel gewoon uit....het sleutelwoord hier is GRATIS jongens....die man doet geen commercie....

                            En dit terwijl er al talloze treads geweest zijn rond pbase, pin, topvision en dergelijke.... threads a la "ga nooit naar foto Ko...." dat is pas ergerlijk !

                            Stef

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Stef
                              integendeel zelfs henk : op deze manier komt hij helemaal niet pocherig over ..... een grote mond opzetten is simpel, ... wat bied jij aan je collega's fotografen gratis aan??
                              Dat moet je maar aan anderen vragen, want anders ga ik ook pocherig overkomen zeker ? Maar als je me hier weg wil, 't is maar een woord he...
                              Anyway, als jij dat een normale manier vindt om iets aan te kondigen, goed voor jou. Ik ben er vrij zeker van dat het merendeel van de mensen er anders over denkt. (PS: ik heb het dus over het zelf de vraag creëren en dan nog met een antwoord komen alsof je het zelf ondertussen gevonden hebt - van emails weet ik niets af).

                              Henk

                              Comment

                              Working...
                              X