Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tfcd fotograaf mannelijk/vrouwelijk gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tfcd fotograaf mannelijk/vrouwelijk gezocht

    hallo,

    even zo kort mogelijk uitleggen wat ik zoek.

    Graag zou ik weer in de film en publicitaire wereld stappen (heb ik vroeger nog een tijd gedaan). Het is dus de bedoeling dat ik me inschrijf in verschillende casting bureaus (die onderandere foto's online plaatsen) dus ben ik op zoek naar één of meerdere fotografen (mannelijk of vrouwelijk) die tijd willen maken voor een fotoshoot.

    Ik ben een 35 jarige man uit De Panne - Adinkerke. De persoon of personen die ik zoek werken het liefst in West of Oost Vlaanderen.

    Mijn voorstel is tamelijk eenvoudig. Ik ben zelf een amateur fotograaf maar raak nooit voor de lens. Wil je eens een model voor de camera dan kan ik gerust eens langs komen (is voor mij ervaring bij, zelfs als er geen bruikbare foto's bijzitten)
    Veronderstel je bruikbare foto's te kunnen maken dan vraag ik enkel of ik foto's mag plaatsen op internet in mijn portfolio bij verschillende castingbureaus, (er zitten ook openbare portfolio's tussen dus graag met een contractje of zo waarin beschreven staat dat ik de foto's mag gebruiken voor presentatie van mezelf) De rechten van de foto('s) blijven bij de fotograaf.

    De reden van dit schrijven is zeker niet met bijbedoelingen maar wel zakelijk.
    Ik begrijp dat niet iedereen staat te springen voor een 35 jarig model en daarom wil ik samen werken met elke fotograaf die een poging wilt wagen.
    Als ik een ruwe kopie krijg van de foto's (ik breng zelf cd's mee) kan ik die zelf bewerken.

    Ik heb geen heel grote garde robe liggen maar ik kan wel verschillende kleren meebrengen naargelang de aard van de fotoshoot.