PDA

Volledige versie bekijken : Milk Inc. @ Suikerrock 2008

Stoned Puke Bastard
26 juli 2008, 02:01
Fijn avondje Suikerrock in Tienen met Milk Inc.
De komende avonden beloven eveneens veelbelovend te worden met o.a. Freaky Age, Sisters Of Mercy, Presidents Of The USA en Deep Purple.

Anyway: :B of :G ?

http://img59.imageshack.us/img59/3108/sizedsuikerrock008filtegt0.jpg

http://img76.imageshack.us/img76/220/sizedsuikerrock006filtewy4.jpg

http://img76.imageshack.us/img76/6844/sizedsuikerrock005filtehm3.jpg

P.S.: Iemand een tip over hoe ik mijn copyright op de foto kleiner kan weergeven via BD-Sizer? Lettergrootte verkleinen via het programma haalt niets uit blijkbaar en zoals het er nu opstaat vind ik het way too big...

wimpieken
26 juli 2008, 09:26
Mooie foto's van de knappe Linda! Kleine opmerking: ik had liever gezien dat ze helemaal op de foto stond: ze zit te veel in het hoekje van de foto...

CH Photography
26 juli 2008, 09:36
Laatste versie van BDsizer gebruiken. Eerdere versies hadden de ambetante eigenschap van het onderschrift veel te groot weer te geven in portrait stand. Laatste versie heeft dit niet.

Ik vind je 2e foto de beste wegens de mooie crop/compo.

Groeten,

Hans

Omag
26 juli 2008, 09:58
Leuke foto's, maar wel allemaal hetzelfde. Een beetje variatie kan nooit kwaad, maar ja, wat doe je als je een leuke dame voor de lens krijgt hé? ;) :D

jaak56
26 juli 2008, 10:36
Leuke foto's, maar wel allemaal hetzelfde. Een beetje variatie kan nooit kwaad, maar ja, wat doe je als je een leuke dame voor de lens krijgt hé? ;) :D

De eerste is heel mooi........de andere 2 geven idd weinig toegevoegde waarde.

ptheunis
26 juli 2008, 11:57
Mooie reeks close up. Voor mij de tweede, zijn er nog andere van Zornik oa.

Greetz,

Stoned Puke Bastard
26 juli 2008, 12:02
Mooie reeks close up. Voor mij de tweede, zijn er nog andere van Zornik oa.

Greetz,
thanks voor de reacties.
Zornik etc komen er nog aan.

opmerking: heb de laatste versie van bdsizer gedownload incl. frames, maar als 'k wil batchen, loopt 't altijd vast. Iemand raad?

Hans Swolfs
26 juli 2008, 14:12
Hey timmy,

leuke reeks maar wat variatie had inderdaad geen kwaad gekunnen ;)
Als Jan deze ziet springt hem weer omhoog :D

Net mijn foto's gedownload

Stoned Puke Bastard
28 juli 2008, 10:33
True, maar 'k krijg Linda dan ook niet elke dag voor de lens :D
'k heb er nog wel 'n paar andere, zal die de komende dagen eens posten.

Farah
28 juli 2008, 10:45
Ik ga voor foto twee: goed scherp, mooie compositie.

Je hebt er wel lelijke kaders rond gezet...

JoNnika
28 juli 2008, 10:49
Ik ga voor de eerste foto..... mooie compo maar ik zou wel voor een andere kader gaan. :G

Stoned Puke Bastard
28 juli 2008, 11:22
Je hebt er wel lelijke kaders rond gezet...BD-Sizer kader voordat ik de nieuwe versie downloadde en 't programma steeds vastloopt. Mja, 'k ben ook niet zo kapot van die kaders, volgende keer weer iets anders...

Omag
28 juli 2008, 18:47
True, maar 'k krijg Linda dan ook niet elke dag voor de lens :D

Ik ken dat gevoel, mijn reeks van Eva Deroovere tijdens songcity is bijhoorlijk uitgebreid... ne mens moet toch zeker zijn dat er een paar deftige tussen zitten hé... :D