Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-album van online-foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto-album van online-foto

    Wie heeft er ervaringen met www.online-foto.be, voor het maken van de luxere albums?
    Ik ben op zoek voor een leverancier waarbij ik foto's op wat dikker papier aangeleverd kan krijgen, met goede kwaliteit en redelijk wat mogelijkheden voor de opmaak.

    Ik ben een amateurfotograaf en maak af en toe een bruidsreportage, maar wil nu ook gedrukte fotoboeken aan gaan bieden.
    Maar het moet allemaal wel betaalbaar blijven!

    http://www.online-foto.be/

  • #2
    Re: Foto-album van online-foto

    Ik heb geen ervaring met Online Foto. Wel met Graphistudio en Vakcolor en daar zijn de fotoboeken van een heel goede kwaliteit. Die bedrijven werken dan ook enkel voor professionele fotografen. Misschien dat Vakcolor wat losser is, maar voor Graphistudio moet je je BTW nummer doorgeven en dat wordt gecontroleerd.

    Ik weet niet of je de combinatie "goede kwaliteit" en "betaalbaar" gaat vinden. In fotoboeken geldt echt wel de regel "you get what you pay for"...

    Maar heel veel succes met de zoektocht!
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Foto-album van online-foto

      Een btw nummer heb ik niet, dus Vakcolor en Graphistudio vallen zowieso al af.

      Ik moet me als amateur best wel behelpen, heb als portfolio wel een album gemaakt bij albumprinter, maar daar zijn de bladen maar 170 grams. Ik wil minimaal 200-240 grams.

      Comment


      • #4
        Re: Foto-album van online-foto

        Oorspronkelijk geplaatst door annema1972 Bekijk bericht
        Een btw nummer heb ik niet, dus Vakcolor en Graphistudio vallen zowieso al af.

        Ik moet me als amateur best wel behelpen, heb als portfolio wel een album gemaakt bij albumprinter, maar daar zijn de bladen maar 170 grams. Ik wil minimaal 200-240 grams.
        Eens gekeken bij Hoffmann in Spanje.
        Zijn niet van die super professionele albums maar ik heb er reeds enkele albums laten maken en de mensen waren best tevreden.
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment

        Working...
        X