Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uploaden bij Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uploaden bij Challenge

    Hoi,

    Zijn er nog die geen foto's kunnen uploaden op de rubriek Challenge?

    Deze namiddag had ik een SQL-server error en nu geen reactie na de login!!

    Tsjouw,
    Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
    LidNr. BD0211BE

  • #2
    Hallo,

    Hier geen enkel probleem ...
    De uploadpagina komt zonder problemen te voorschijn.
    Dat probleempje van namiddag is snel opgelost geworden en dus nu werkt alles weer.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Dag Mark,
      Die error was er even deze namiddag maar was snel opgelost. Ik had vroeger ook een probleem (SQL-server error) met uploaden maar ik had ontdekt dat het te maken had met het pakket Internet Security van Norton. Ik had toen even de optie spamwaarschuwing en privacy control uitgeschakeld en kon toen probleemloos uploaden. Misschien is dit ook wel het geval met u. Dus het kan liggen aan uw firewall moest die erop staan.
      Mvg Patrick Billen, alias Tommie
      www.wondermooi.be
      www.patrickbillen.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tommie
        Dag Mark,
        Die error was er even deze namiddag maar was snel opgelost. Ik had vroeger ook een probleem (SQL-server error) met uploaden maar ik had ontdekt dat het te maken had met het pakket Internet Security van Norton. Ik had toen even de optie spamwaarschuwing en privacy control uitgeschakeld en kon toen probleemloos uploaden. Misschien is dit ook wel het geval met u. Dus het kan liggen aan uw firewall moest die erop staan.
        Tommie,

        Nu geen enkel probleem meer.
        Zal dus tijdelijk geweest zijn.

        Heb zonet m'n eerste foto ge-uploaded.

        Thanks,
        Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
        LidNr. BD0211BE

        Comment

        Working...
        X