Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sessies digitale fotografie Ron Reznick

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sessies digitale fotografie Ron Reznick

    Hallo,

    Even inseinen dat Ron Reznick, (digitaal) Nikon fotograaf en diepgaand kenner van allerlei post processing tools, mogelijk eind september/begin oktober naar Europa komt om enkele sessies te geven. Zijn reputatie op het Nikon forum van Dpreview staat heel hoog aangeschreven. Hij is echter nog op zoek naar geïnteresseerden zodat hij twee weekends kan volboeken. Momenteel zijn er nog enkele personen te kort. Eén sessie duurt drie volle dagen en in groep met zo'n 8 mensen. De eerste sessie (19-21 september) zou mogelijk kunnen plaatsvinden ergens in Belgie of Nederland, misschien zelfs rond de grens. De man woont en werkt in Burbanks tegen Los Angeles en vermits hij nu naar hier komt, ga ik persoonlijk deze kans niet laten liggen.

    Geïnteresseerden kunnen hem altijd een mailtje sturen met meer info over de sessie en prijzen --> http://www.digital-images.net

    Voor alle duidelijkheid: ik heb geen connecties met Ron Reznick; ik ga me zoals gezegd zelf inschrijven voor een sessie.

    (Ik weet niet of dit topic hier thuishoort, indien niet mogen de moderators het verplaatsen).


  • #2

    Very interesting !
    Weet jij al iets meer rond zijn pricing ? Ik vrees een beetje dat het wel eens duur zou kunnen zijn, zo 3 volle dagen...

    Henk

    Comment


    • #3
      Ja, eigenlijk wel, is inderdaad zeer duur. Een driedagen sessie kost 750 US$ in een volledig bezette groep. Mail hem anders gerust ivm meer details omtrent de sessie.


      Comment


      • #4
        Originally posted by Serge_VC
        Een driedagen sessie kost 750 US$ in een volledig bezette groep.
        Wowie... duidelijk getarget naar professionele fotografen die de kost kunnen doorrekenen aan hun werkgever . Voor die prijs koop ik me dan toch liever een schoon lenske .

        Henk

        Comment

        Working...
        X