Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijn en België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konijn en België

    Mis ik iets ?
    Ik zie dat de laatste tijd een ganse reeks items bij Konijnenberg "niet (meer?) leverbaar" zijn voor België .. vertrouwens ze daar ook het gemis aan een regering in BE niet meer ? of is er iets anders aan de hand ?
    Weet er iemand meer ?
    TIA

  • #2
    Re: Konijn en België

    Ik meen mij ter herinneren vanuit een andere thread dat er een bug zit in de software?
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #3
      Re: Konijn en België

      Je kijkt toch op de juiste website, want tegenwoordig is er een groot verschil tussen de belgische en de nederlandse online-winkel. Er moet dus .be achter staan in plaats van .nl als je wil weten wat ze in Turnhout allemaal hebben liggen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Konijn en België

        Misschien dat ze in Turnhout niet kunnen volgen met bijleveren van verkochte goederen
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Konijn en België

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Misschien dat ze in Turnhout niet kunnen volgen met bijleveren van verkochte goederen
          Als je ziet wat ze daar allemaal op één dag buitensleuren, dan zal het inderdaad moeilijk zijn om de stock aangevuld te houden.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Konijn en België

            LOL ! ze hebben schijnbaar mijn posting hier gelezen !
            Al wat gisteren nog "uitgegrijsd" was voor België is nu terug "geactiveerd" .. met dank voor uw opmerkingen ! .. nu kan ik met een gerust gemoed verder

            Comment


            • #7
              Re: Konijn en België

              Ik denk dat ik de Canon EOS 40D + 18-55 IS + 55-250 IS voor maar 1194.75€ ga kopen bij Konijnenberg. Ik had deze combinatie eerst gezien bij Bastiaens in Berlaar , voor 1307€. Maar dit is nog eens 107€ goedkoper.
              Ik heb enkel nog geen ervaring met on-line kopen bij Konijnenberg, verloopt dit allemaal goed? Ik ga meestal liever zelf naar de winkel, maar ik ben van Scherpenheuvel-Zichem en om dan tot in Turnhout te moeten rijden.... En is de prijs in de winkel hetzelfde als in de webshop?
              Spijtig dat ik in de buurt van Diest - Leuven (eventueel Geel) zo geen goede deal kan doen als bij Konijnenberg?

              Comment


              • #8
                Re: Konijn en België

                Oorspronkelijk geplaatst door Raf_Messelbroek Bekijk bericht
                Ik denk dat ik de Canon EOS 40D + 18-55 IS + 55-250 IS voor maar 1194.75€ ga kopen bij Konijnenberg. Ik had deze combinatie eerst gezien bij Bastiaens in Berlaar , voor 1307€. Maar dit is nog eens 107€ goedkoper.
                Ik heb enkel nog geen ervaring met on-line kopen bij Konijnenberg, verloopt dit allemaal goed? Ik ga meestal liever zelf naar de winkel, maar ik ben van Scherpenheuvel-Zichem en om dan tot in Turnhout te moeten rijden.... En is de prijs in de winkel hetzelfde als in de webshop?
                Spijtig dat ik in de buurt van Diest - Leuven (eventueel Geel) zo geen goede deal kan doen als bij Konijnenberg?
                Ik rij hier vanuit Wetteren met plezier naar Turnhout, waarom zou dat vanuit Scherpenheuvel niet kunnen?

                Dave
                pixelpusher

                Comment


                • #9
                  Re: Konijn en België

                  Ik rij ook van hier (Dilbeek) met plezier over en weer.
                  Maar los daarvan: Online kopen bij Konijn is veilig en bovendien behoorlijk snel geleverd en goed verpakt.

                  De prijs in de winkel is wel degelijk dezelfde als die in de webshop. Je betaalt natuurlijk wel verzendingskosten als je niet terplaatse koopt.
                  Heb me wel laten vertellen dat bij online bestellen maar 1 jaar garantie zit (pakjes komen uit Nederland), terwijl je in de winkel in turnhout 2 jaar krijgt...
                  You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                  Comment

                  Working...
                  X