Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beach-Volley Leuven 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beach-Volley Leuven 2008

    Een manche van het Belgisch Kampioenschap Beach-volley te leuven.
    De favorieten zijn gewonnen maar de andere finalisten bij de mannen waren toch wel een verrassing.. de 2 broers die het de favorieten toch wel moeilijk maakten. vandaar het drieluikje ;-)



    2 broers schoppen het ver...



    concentration...



    1on1 met wss de beste Belgische beacher bij de mannen momenteel...
    poof

  • #2
    Re: Beach-Volley Leuven 2008

    Foto drie heeft mijn voorkeur omdat het een goede aktiefoto is. Minpuntje is dan wel weer dat rode gebouw van de lijn dat de foto geen deugd doet. Misschien had je het diafragma wat meer moeten openzetten.

    Maar dat is een klein minpuntje ze, Tijdens de aktie denk ik er ook niet altijd aan.

    Comment


    • #3
      Re: Beach-Volley Leuven 2008

      Voor mij de 2de. Dat is de minst drukke en een voor mij herkenbare situatie (heb zelf jarenlang gespeeld): een kleine teleurstelling na een mislukte actie gepaard met een bemoedigend schouderklopje, een motiverend woord. (of zoiets toch )

      Peter

      Comment


      • #4
        Re: Beach-Volley Leuven 2008

        Goeie foto's wat harde contrasten
        Waarom posten jullie (powerkiller en jij) dat bij "journalistiek" en niet bij "sport"?
        Ik merk dat bij sport enkel nog motorische sporten staan.
        http://www.stich.be

        Comment


        • #5
          Re: Beach-Volley Leuven 2008

          Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
          Goeie foto's wat harde contrasten
          Waarom posten jullie (powerkiller en jij) dat bij "journalistiek" en niet bij "sport"?
          Ik merk dat bij sport enkel nog motorische sporten staan.
          eigenlijk niet bij stilgestaan... Ik had gewoon naar "evenementen" gekeken..
          Zal voor volgende keer zijn :-)

          De contrasten heb je eigenlijk gelijk.. ik was iets aan het uitproberen.. maar ik was met mijn laptop bezig.. en dit heeft duidelijk toch wel wat verschil met mijn scherm...
          poof

          Comment

          Working...
          X