Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale Fotoboeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale Fotoboeken

    Ik zou een digitaal fotoboek moeten laten printen, en ik was hier even aan het zoeken naar een topic waarin de kwaliteit van de verschillende merken van zo'n boeken werd vergeleken, maar ik vond het niet meteen. Kan iemand me helpen?

  • #2
    Re: Digitale Fotoboeken

    Ik dacht trouwens aan een boek van Apple, via iPhoto. Aan of af te raden?

    Comment


    • #3
      Re: Digitale Fotoboeken

      pagina's lang reeds besproken:

      Beste BE-ers, Momenteel was ik bezig met een artikel/review te schrijven ivm afdrukcentrale's welke fotoboeken afdrukken. Door onderstaande redenen ben ik ermee gestopt. Wie doet dit: tictac, hema, fotobuch, foto.com, netprint, colormailer, pixbook, albumprinter.nl, albumprintservice, webprint, fotoxs, myphotofun,
      www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

      Comment


      • #4
        Re: Digitale Fotoboeken

        Thanks!

        Comment


        • #5
          Re: Digitale Fotoboeken

          Ik heb een tijdje terug een album van Fotobuch besteld. Omdat het hier stond dat de beelden vrij donker zijn heb ik van tevoren alles een stuk (10-15%) lichter gemaakt. Maar zelfs daarna vond ik de foto's behoorlijk donker. Vooral de detail in de schaduw partijen loopt behoorlijk dicht. Ik vond de beelden ook weinig gesatureerd. Het was alsof er een zwarte zweem over de kleuren stond. De verhoudingen tussen verschillende kleuren was wel goed.
          Ik was ook niet zo blij met de kaft, die een paar graden scheeft was geplakt, waardoor de schrift en foto niet recht staat.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment

          Working...
          X