Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergroting laten afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergroting laten afdrukken

    Ik zou een vegroting van 70 cm x 70 cm willen laten afdrukken. De meeste labo's werken met standaardformaten (max 50 cm x 70 cm). Iemand enig idee waar ik wel grotere formaten kan laten afdrukken?
    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Vergroting laten afdrukken

    Dit kan zowat bij elke fotograaf denk ik.. Gewoon even bellen of mailen en vragen.

    PS: niet achterover vallen van de prijs, het zullen geen internetprijzen zijn. Langs de andere kant is de kwaliteit meestal wel in orde.
    Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

    Comment


    • #3
      Re: Vergroting laten afdrukken

      Het mag geen canvas zijn ? Dan is dat formaat immers geen probleem en heb je keuze te over ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Vergroting laten afdrukken

        Inderdaad, ik heb wat prijzen opgevraagd bij fotografen en ze waren niet goedkoop. Canvas lukt niet: ze moeten ergen in passen.

        We zijn nu nog aan het twijfelen om een kleiner formaat (50x50) te nemen en ze op een achtergrond te kleven. Het gaat over 4 foto's. Kleiner formaat kan je wel laten afdrukken (bv 50x75) aan een goedkoper tarief.

        Toch bedankt voor de reacties!

        Comment


        • #5
          Re: Vergroting laten afdrukken

          Ja, ik heb pas een gewone A4 laten afdrukken bij de fotograaf. 5 euro voor 1 afdruk terwijl je op internet prijzen ziet van 50 cent. Maar de kwaliteit was wel super.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

          Comment

          Working...
          X