Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug een Sony vraagje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terug een Sony vraagje

    Is er al iemand achter gekomen hoe men terug een bewerkte foto kan bekijken met mijn S75 zo dat men een Slide show kan bekijken op de TV out, dit zou gemakkelijk zijn als je eens bij familie komt en een paar foto's wil tonen

    Volgens de handleiding zijn enkel de originelen te bekijken , heeft Sony een eigen Codex ?
    Is dit een Sony uitzondering ??
    Dank aan alle lezers



  • #2

    De procedure die ik zou volgen met mijn Canon Powershot Pro90 is : foto's na bewerking terug opladen naar camera of via usb cardreader naar kaart pompen en dan camera verbinden met tv. Heb je het al eens gewoon uitgeprobeerd ?


    Een originele foto van s75 naar pc en van pc naar s75 lukt wel , maar als je de foto bewerkt vb lichter maakt en je laat deze terug op is hij niet meer herkenbaar door de s75 ( error )

    Comment


    • #3
      je camera zal het moeilijk hebben met fat32...
      formateren CF/SM wordt trouwens altijd aangeraden met de camera zelf te doen...

      gebruik eens de search functie bovenaan het forum met criteria "fat32"....je vind meer related topics hierover...



      Edited by - w00ha on 08 April 2002 13:36:56

      Comment


      • #4
        [quote]
        je camera zal het moeilijk hebben met fat32...
        formateren CF/SM wordt trouwens altijd aangeraden met de camera zelf te doen...

        gebruik eens de search functie bovenaan het forum met criteria "fat32"....je vind meer related topics hierover...



        Edited by - w00ha on 08 April 2002 13:36:56
        [/quote
        Fat 32 kan het niet zijn
        Ik save de bewerkte foto direkt op de Memo stick ( dit geeft dan al een error )
        Ik heb wel eens van een ander toestel (s70 een foto gecopyeert , dit lukt wel
        Ook heb ik in Tiff formaat eens geprobeert zonder resultaat

        Comment


        • #5
          He?
          Ik heb een Sony P1 ( familie van de jouwe,)
          Als ik iets wil laten zien wat bv bewerkt is ofzo. Kopieeër ik de foto gewoon terug naar mijn fototoestel ( memorystick). Met Wincommander (of verkenner) Wel in dezelfde dir zetten natuurlijk. ik heb hier geen problemen mee.
          Ik snap niet dat dit bij jou niet gaat..
          Lukt altijd.

          Comment


          • #6
            @svda
            verklaar mij eens het volgende:
            ik steek men kaartje in de CF reader en delete 'n paar foto's via de explorer en de rest zet ik op mijn HD...
            daarna steek ik het kaartje terug in mijn E10 en wis alle andere foto's....
            normaal heb ik blanco 67 foto's met 'n 64MB kaart...maar dikwijls heb ik er dan maar 65..!
            ik moet dan terug men kaartje formateren in de camera om terug 67 foto's te krijgen...
            raar maar waar....

            Comment


            • #7
              Wanneer mijn foto's veilig en wel op CD zitten, formatteer ik mijn kaartjes steeds.
              Formatteren is NIET hetzelfde als wissen !!!
              En zeker als je bv. enkele foto's met je PC van je kaartje "knipt", dien je best achteraf de kaart te formatteren.

              Marc
              Olympus E-100RS
              Olympus E-20

              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                da bedoelde ik dus...

                Comment


                • #9

                  He?
                  Ik heb een Sony P1 ( familie van de jouwe,)
                  Als ik iets wil laten zien wat bv bewerkt is ofzo. Kopieeër ik de foto gewoon terug naar mijn fototoestel ( memorystick). Met Wincommander (of verkenner) Wel in dezelfde dir zetten natuurlijk. ik heb hier geen problemen mee.
                  Ik snap niet dat dit bij jou niet gaat..
                  Lukt altijd.


                  Werk ook met Wincomm. , met wel prog. werk jij??
                  Lukt mij echt niet

                  Comment


                  • #10

                    Save met een andere naam. Uw beelden zijn misschien readonly beschermd op de stick.


                    Al geprobeert lukt niet

                    Comment

                    Working...
                    X