Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel studio73

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winkel studio73

    Iemand ervaring met deze winkel?

  • #2
    Re: winkel studio73

    ja, werken samen met fotorubens.
    goeie service, steeds van hun woord.

    Comment


    • #3
      Re: winkel studio73

      Ik ben daar vaste klant. Altijd correcte afhandeling en eerlijke prijzen.

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: winkel studio73

        studio73 is dacht ik van dezelfde "familie" als foto rubens, en bij die laatste heb ik mijn volledige uitrusting vernieuwd geruime tijd geleden. Producten waren niet op voorraad, maar toch vroeger dan aangekondigd kunnen afhalen. Vriendelijke mensen, en zeer behulpzaam, zowel via de winkel als via de webshop.

        prima in orde, zeker aan te raden!

        Comment


        • #5
          Re: winkel studio73

          goeie prijzen en goede en vriendelijke bediening
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: winkel studio73

            Ze hebben verschillende vestigingen.
            Ben al in Lommel en in Geel geweest. Bij beide goed geholpen.
            Misschien wel eerst een telefoontje plegen, want ze hebben niet altijd alles in elke winkel op voorraad wat op hun website staat.

            Greetz,
            D.

            Comment


            • #7
              Re: winkel studio73

              Hier ook een tevreden en vaste klant.
              Ik ga naar de vestiging Foto Rubens in Wilrijk.

              mvg

              Comment


              • #8
                Re: winkel studio73

                hier ook enkel goede ervaringen

                misschien niet altijd de goedkoopste; wel uitstekende service ... wat van sommige andere winkels niet altijd kan gezegd worden.
                Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                Comment


                • #9
                  Re: winkel studio73

                  Ben tevreden klant in Turnhout... Zoals al aangehaald, als je iets specifieks nodig hebt, even voordien bellen. Als het niet voorradig is in het filiaal, laat men het vaak overkomen van een andere vestiging, en zegt men erbij wanneer het product er is. Tot op heden altijd al goed geholpen geweest.

                  Comment


                  • #10
                    Re: winkel studio73

                    Ben er sinds vorig jaar ook vaste klant, heb er een groot deel van mijn uitrusting gekocht, altijd correct geholpen geweest.

                    Laatst wel een probleem gehad met een item dat niet op voorraad was, tot tweemaal toe heeft de leverancier een verkeerd product (fabricagefout) geleverd ... kunnen zij niets aan doen natuurlijk ... werd daarna wel gratis opgestuurd, dus zij hebben hun best gedaan.

                    Bij Konijn kom ik NOOIT meer binnen , Studio73 mag dan nog enkele Euro's duurder zijn, ik zal het dan wel in Geel ophalen na even te bellen, en mijn CF's komen altijd van bij geheugenkaart.be.

                    Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: winkel studio73

                      Vriendelijke klantservice én scherpe prijzen, ik ben tevreden
                      Mijn foto's en fractals
                      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                      Comment


                      • #12
                        Re: winkel studio73

                        Super goed, goed geprijsd en goede snelle service.


                        Heb alleen nog maar via web en mail besteld maar altijd was alles goed afgehandeld.

                        Ben aan het kijken voor een macrolens en ze zijn toch toch voor deze specifieke lens 20€ goedkoper dan Konijn en 80€ dan Geheugenkaart.


                        Mvg

                        Steven
                        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                        Comment


                        • #13
                          Re: winkel studio73

                          Ik ben net bij Foto Rubens in Wilrijk geweest om nogal wat Strobist stuff te kopen. Ik had mijn lijstje mee maar niet alles was voorradig (het meeste niet zelfs) en bij sommige produkten was ik zelf niet zeker of het wel de juiste waren. De twee dames in de winkel hebben meer dan hun tijd genomen om me verder te helpen en me via mail op de hoogte te houden van mijn bestelling. Het is een plezier om nog eens in een fotowinkel te komen waar men je nog met de glimlach én correct behandelt! Ik rijd in ieder geval met plezier van Zaventem naar Wilrijk terug!
                          Website: http://www.d-eye.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: winkel studio73

                            Zelfde ervaring hier bij Foto Rubens. Heb maar één adres meer. Ze nemen daar de tijd, geven advies en prijzen zijn meer dan correct.
                            Enige minpuntje: hebben erg weinig in voorraad, maar vaak ligt de oorzaak hiervan bij de leveranciers.

                            Comment


                            • #15
                              Re: winkel studio73

                              Op 5 april laatstleden een bestelling geplaatst via de website en onmiddellijk betaald.
                              Ik ben nog altijd op m'n aankoop aan 't wachten. Op mijn e-mail wordt niet gereageerd.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X