Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex locatie turnhout gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex locatie turnhout gezocht

    Goededag,


    Ik zoek een urbex-achtige fotolocatie rond Turnhout, of tussen Turnhout en antwerpen voor een modelshoot.


    alvast bedankt


    Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

  • #2
    Re: urbex locatie turnhout gezocht

    Drukkerij Brepols turnhout
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

    Comment


    • #3
      Re: urbex locatie turnhout gezocht

      bedankt



      Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • #4
        Re: urbex locatie turnhout gezocht

        Daar mag je naar het schijnt niet zonder toestemming komen want ik ben ook op zoek naar zo'n locatie en heb in antwerpen wel wat gevonden bij de kaaien in misschien in merksplas bij het gevang daarachter heb je verlaten en vervallen schuren en dergelijke
        greetzzzz canon 400D dude

        Comment


        • #5
          Re: urbex locatie turnhout gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door canon400dude Bekijk bericht
          Daar mag je naar het schijnt niet zonder toestemming komen want ik ben ook op zoek naar zo'n locatie en heb in antwerpen wel wat gevonden bij de kaaien in misschien in merksplas bij het gevang daarachter heb je verlaten en vervallen schuren en dergelijke
          In 99% van de urban locaties mag je niet komen
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

          Comment


          • #6
            Re: urbex locatie turnhout gezocht

            Brepols staat momenteel volop in de renovatie... is constant toezicht. Is het niet van de bouwfirma, dan is het wel van de buren...en die bellen voor't minste de "blauwe vrienden" ...

            maar je kan uiteraard altijd proberen hè... hou er wel rekening mee dat ze pas een nieuw hek gezet hebben
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

            Comment


            • #7
              Re: urbex locatie turnhout gezocht

              Dorie, dan wordt dat ook niks waarschijnlijk
              Niemand een locatie zonder 'blauwe vrienden' ??




              Glenn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: urbex locatie turnhout gezocht

                het grote magazijn aan het station van essen (net over de spoorweg), staat leeg en je kan er makkelijk in eens je er bent ziet geen kat je
                (opgepast er ligd een hoop rommel, planken met nagels en meer van dat fraais)
                in princiepe mag je er natuurlijk niet komen maar er is daar geen kat in de buurt.....
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: urbex locatie turnhout gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  In 99% van de urban locaties mag je niet komen
                  Update: 100%

                  Comment


                  • #10
                    Re: urbex locatie turnhout gezocht

                    Das inderdaad zero tolerantie

                    Maar met welke lenzen maken jullie urban foto's?
                    Ik heb de 70-200 usm L , 50 ~1.4 , de 2 kitlenzen (van de 400D) en een sigma 28-75 -2.8
                    Speedlite 430 ex
                    2 studio flitsers en mezelf
                    greetzzzz canon 400D dude

                    Comment


                    • #11
                      Re: urbex locatie turnhout gezocht

                      De bloemmolen in Herentals (tegenover Prima-Lux, baan naar Aarschot, eerste straatje rechts, teneinde links). Ook deze is helaas verboden terrein, en de overbuurman, met zijn schuurtje belt zeker de "blauwe vrienden" op. Ik ben er al geïnterpelleerd, maar ik had ietwat voordeel... ik kende ze .
                      Als je echter even bij de overbuurman binnenspringt, en zegt dat je komt om te fotograferen, dan belt hij niet. Was voorheen niet verboden, maar door één of ander onverlaat die er nare praktijken op na hield, is het inmiddels ook verboden terrein.

                      Niet echt urbex, maar wel bruikbaar, zijn de hallen van het oud-militair domein Teunenberg in Olen. Veel ruimte, mooie lichtinval daar de vensters en het dak, zeker als 't zonnetje straalt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: urbex locatie turnhout gezocht

                        Als je vanuit Turnhout richting Vosselaar rijdt , aan de lichten in Vosselaar rechts ( hofeinde ) volg je deze straat tot je aan een kruispunt komt waarna de weg lichtjes naar links draait ( voor de bochten naar links en rechte en voor de rij met nieuwe woningen ) . Op het kruispunt , de hoek rechtsvoor heb je een bos , na ong. 50m rechtdoor heb je in dit bos een oude ingang naar een oud vervallen kasteelwoning ( met park , vijvertje en oud bruggetje ) dat je door de bebossing niet ziet liggen vanaf de weg ( 30m vanaf de weg ) , is eigendom van de gemeente en geen problemen ondervonden om foto's te maken . De deur staat open en je kan zo naar binnen . Ik woon er vlakbij , anders had ik dit nooit kunnen weten . ik heb er al een paar keer foto's gaan nemen echt prima lokatie en beter dan de oude Brepols gebouwen . Laat maar iets weten .......
                        Last edited by Palmke1; 26 juli 2008, 22:11.
                        Nikon D80 - Nikon AF-S 18-200mm DX VR - Tamron SP AF17-35MM F/2.8-4 Di - SB800

                        Comment


                        • #13
                          Re: urbex locatie turnhout gezocht

                          Oorspronkelijk geplaatst door canon400dude Bekijk bericht
                          misschien in merksplas bij het gevang daarachter heb je verlaten en vervallen schuren en dergelijke
                          Interessante lokatie om wat te gaan schieten. Ik ben er zelf al een keertje of 2 geweest voor communiefoto's van de kids. En vooral ... vrij toegankelijk zonder schrik te moeten hebben van de arm der wet..

                          Comment


                          • #14
                            Re: urbex locatie turnhout gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door Palmke1 Bekijk bericht
                            Als je vanuit Turnhout richting Vosselaar rijdt , aan de lichten in Vosselaar rechts ( hofeinde ) volg je deze straat tot je aan een kruispunt komt waarna de weg lichtjes naar links draait ( voor de bochten naar links en rechte en voor de rij met nieuwe woningen ) . Op het kruispunt , de hoek rechtsvoor heb je een bos , na ong. 50m rechtdoor heb je in dit bos een oude ingang naar een oud vervallen kasteelwoning ( met park , vijvertje en oud bruggetje ) dat je door de bebossing niet ziet liggen vanaf de weg ( 30m vanaf de weg ) , is eigendom van de gemeente en geen problemen ondervonden om foto's te maken . De deur staat open en je kan zo naar binnen . Ik woon er vlakbij , anders had ik dit nooit kunnen weten . ik heb er al een paar keer foto's gaan nemen echt prima lokatie en beter dan de oude Brepols gebouwen . Laat maar iets weten .......
                            Deze week daar binnen geslopen, maar het is niet interessant meer als fotolocatie vind ik, het is nog slechts een karkas van een gebouw. Ook oppassen voor de rotte vloeren.
                            Jammer want het moet een mooi kasteeltje zijn geweest in z'n glorietijd met een park en vijver.
                            Er woont wel een uiterst bemoeizieke gebuur in de straat.

                            Comment


                            • #15
                              Re: urbex locatie turnhout gezocht

                              aan de gevangenis in Merksplas vind je nog een leegstaande straat met amtenaar huisjes ! valt wel iets leuk me te doen . is in de straat waar de visvijvers liggen . kben er voorigeweek nog geweest

                              grtz

                              Comment

                              Working...
                              X