Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Richtprijs voor eerste shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Richtprijs voor eerste shoot

    Hallo,

    Binnenkort moet ik foto's nemen van enkele modellen voor hun website.

    Ik ben zeker geen professional, eerder een goede beginner

    Graag had ik geweten hoeveel ik voor zo'n shoot kan vragen. Het zou vermoedelijk 1 namiddag zijn.

    Als jullie geen prijzen willen zetten, gelieve mij dan een berichtje te sturen. Dit zou heel vriendelijk zijn.

    Alvast bedankt voor de reacties!

    Matthias

  • #2
    Re: Richtprijs voor eerste shoot

    al eens gedacht aan TFCD ? Jij bent geen prof zeg je zelf. Zelf krijg je ook de foto's, kan je ervan leren en aan je eigen portfolio beginnen als je meer modelfotografie wil doen in de toekomst. ik veronderstel dat de modellen ook geen pro's zijn dus waarom hen geld uit de zakken jagen?
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #3
      Re: Richtprijs voor eerste shoot

      voor een middagje kan je gerust 750 Euro vragen hoor, daarna komen er natuurlijk nog wat extra kosten bij voor de verdere afwerking van het geheel, dus het totaal kostenplaatje komt ze op ongeveer 1000 Euro.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Richtprijs voor eerste shoot

        Net zoveel als dat die goede beginnende modellen horen te vragen om voor jou lens te willen staan, dan is het mooi op 0 verrekend oftewel tfp / tfcd.

        Greetz rich