Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veiling fotowinkel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • veiling fotowinkel

    Op jorisco online veiling wordt er momenteel fotomateriaal van een fotowinkel geveild. Misschien kans op een koopje?

    I only shoot reflections...
    Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

  • #2
    Re: veiling fotowinkel

    verplaatst van "camera's" naar "algemeen".
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: veiling fotowinkel

      Oorspronkelijk geplaatst door salsero Bekijk bericht
      Op jorisco online veiling wordt er momenteel fotomateriaal van een fotowinkel geveild. Misschien kans op een koopje?

      http://www.jorisco.be/auction/auctio...did=101&cid=76
      Hi,

      Dat dacht ik op de vorige veiling (metro foto) ook.
      Als je ziet dat met de kosten bij een 5D van canon voor ongeveer 1.600 euro ging en andere dingen nog duurder, dan vraag ik me af wie er niet goed bij zijn verstand is ?

      Dpaul.
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: veiling fotowinkel

        't is ook de eerste keer dat ik het volg... voorlopig staat een canon eos D400 voor 300 euro... maar ja, de veiling is nog niet afgelopen hé
        I only shoot reflections...
        Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

        Comment


        • #5
          Re: veiling fotowinkel

          Oorspronkelijk geplaatst door salsero Bekijk bericht
          't is ook de eerste keer dat ik het volg... voorlopig staat een canon eos D400 voor 300 euro... maar ja, de veiling is nog niet afgelopen hé
          Let wel: je moet ook nog kosten betalen hé...17% opgeld (veilingskosten, of draagt de verkoper die, neen toch?) en 21% btw
          Monkey business
          [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

          Comment


          • #6
            Re: veiling fotowinkel

            idd maar voor je je bod bevestigt, komt dit in een mooi overzicht zodat je op voorhand weet waar je aan toe bent.
            I only shoot reflections...
            Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

            Comment


            • #7
              Re: veiling fotowinkel

              Staan inderdaad enkele interessante dingen tussen. Bedankt voor de tip!
              [sCYTHe]
              En op de Zevende dag nam hij een kijkje op belgiumdigital.com
              Het is nooit meer goedgekomen.

              Comment


              • #8
                Re: veiling fotowinkel

                Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                Hi,

                Dat dacht ik op de vorige veiling (metro foto) ook.
                Als je ziet dat met de kosten bij een 5D van canon voor ongeveer 1.600 euro ging en andere dingen nog duurder, dan vraag ik me af wie er niet goed bij zijn verstand is ?

                Dpaul.
                Idd, sommige toestellen (filmmateriaal) gaan nu al dicht naar de nieuwprijs...mensen denken soms een batje te doen, maar is niet zo. Ofwel zitten er stromannen bij die veilinghuizen
                Monkey business
                [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                Comment


                • #9
                  Re: veiling fotowinkel

                  Je moet gewoon weten wanneer op te houden hé. Veilingen werken op het principe dat mensen niet graag verliezen en er dan nog een bod bovenop doen en op die manier hoger dan de effectieve waarde komen. Maar je kan ook koopjes doen
                  I only shoot reflections...
                  Canon 600D , 18-55mm IS , 28-90mm , 75-300mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: veiling fotowinkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door salsero Bekijk bericht
                    Je moet gewoon weten wanneer op te houden hé. Veilingen werken op het principe dat mensen niet graag verliezen en er dan nog een bod bovenop doen en op die manier hoger dan de effectieve waarde komen. Maar je kan ook koopjes doen
                    Ik maakte mij dan ook de bedenking dat als al deze dingen toch aan de winkelprijs gaan, deze zaak misschien niet failliet hoefde te gaan ?

                    Dpaul.
                    DPaul - A.FIAP
                    D810, nikkors and other stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: veiling fotowinkel

                      Bij Jorisco moet je ook goed opletten dat je geen slecht materiaal koopt. Soms werkt het gewoon niet meer, en staat dit nergens vermeld.
                      Ik had eens slechte producten bij hen gekocht, waarvan het meeste na 1 maal gebruik al stuk was. Gebeld naar hen, maar het enige wat ze konden doen was hun excuses aanbieden zeiden ze (en mijn geld mooi in hun zakken houden). Ze zeiden trouwens ook dat er soms nog klachten komen van mensen die electronica hebben gekocht dat blijkbaar niet werkt, maar dat ze daar ook "niets aan kunnen doen"...
                      Echt slecht systeem lijkt me, kopen op het internet zonder enige beveiliging, garantie of controle.

                      Comment


                      • #12
                        Re: veiling fotowinkel

                        opnieuw een faling van een fotowinkel...

                        Comment


                        • #13
                          Re: veiling fotowinkel

                          Spijtig dat je een btw nummer moet hebben voor deze verkoop

                          Comment


                          • #14
                            Re: veiling fotowinkel

                            Dit topic is uit 2008 ... ik denk dat het ondertussen wel verkocht is hoor

                            [MOD]Topic niet meer van toepassing, daarom afgesloten[/MOD]

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment

                            Working...
                            X