Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Milow, euh, ergens aan een vijver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Milow, euh, ergens aan een vijver

    Om te beginnen mijn excuses aan Sloef1740 om dezelfde shoot te posten. Het is maar het tweede concert dat ik schiet, dus ik kan nog wat 'strenge beoordelingen en kritieken' gebruiken



    (1/640s - F2.8 - 103mm - ISO 1250)


    (1/400s - F2.8 - 126mm - ISO 1600)


    (1/320s - F2.8 - 146mm - ISO 1600)

    De laatste foto behoeft later misschien een woordje uitleg...
    Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

  • #2
    Re: Milow, euh, ergens aan een vijver

    ik vind ze toch wat onscherp (uitgenomen nr 1) en als ik je exif bekijk zou dit toch scherper moeten kunnen met deze sluitertijd.
    idee achter de laatste vind ik wel goed al zou ik onderaan meer croppen (en misschien rechts ook wat)
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Milow, euh, ergens aan een vijver

      Nr 2 en 1 te hoge sluitertijden, zou hier eerder voor F4 gegaan zijn (kwam je DOF ten goede en wellicht waren de foto's scherper geweest)
      Verkeerde focuspunten
      Goede compo's

      Nr 3 imo voor de prullemand (totaal onscherp, te donker)
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: Milow, euh, ergens aan een vijver

        Nr 2 en 1 te hoge sluitertijden, zou hier eerder voor F4 gegaan zijn (kwam je DOF ten goede en wellicht waren de foto's scherper geweest)
        Nr. 1 vind ik persoonlijk scherp genoeg, maar je hebt gelijk, F4 ware beter geweest. Probleem was natuurlijk dat het ene moment de belichting goed was en het andere barslecht en ik tot ISO 3200 - F2.8 nodig had. Zal in het vervolg beter bij de les blijven

        Nr 3 imo voor de prullemand (totaal onscherp, te donker)
        Het was een probeerseltje - het podium stond in de vijver en het is de reflectie in het water dat ik getrokken heb. Als er nu een eendje had voorbijgezwommen, was het natuurlijk duidelijker geweest
        Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

        Comment


        • #5
          Re: Milow, euh, ergens aan een vijver

          geen probleem dat jij dezelfde shoot post, maakt niet uit, 't gebeurt hier veel en iedereen heeft wel een andere manier van fotograferen, niewaar!
          De laatste foto, de weerspiegeling, elke fotograaf die er was heeft er zo een gelijkaardige genomen misschien wat croppen bij 1 en 2. Voor de rest vind ik bij 1 spijtig dat de gitaar er niet volledig opstaat en er boven zijn hoofd nog zo en stuk zwart is!

          Comment


          • #6
            Re: Milow, euh, ergens aan een vijver

            De foto's vind ik wat te onscherp......en zeker de derde

            Vind het juist boeiend dat er postings komen van hetzelfde optreden door verschillende fotografen..............
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Milow, euh, ergens aan een vijver

              Helaas toch ietsje te onscherp.
              In de laatste had meer gezeten indien hij scherp was geweest.
              Maar veel oefenen is de boodschap...
              StijnDeGrauwe.be

              Comment

              Working...
              X