Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drummers @ GMM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • drummers @ GMM

    Igor Cavalera, ex-drummer en medeoprichter van Brazilië's beroemdste metalband Sepultura, zagen we na tien jaar weer samenwerken met zijn broer Max.





    Wat een beest van een drummer is die Mikko Sirén en wat een plezier heeft deze man overduidelijk in zijn werk. Deze houthakker zou zo Animal kunnen vervangen in de Muppetshow.



    De wijze waarop drummer Michael Thomas van Bullet For My Valentine een pose aannam bij zijn opkomst zegt veel over de sterrenstatus die hij zich zelf heeft aangemeten.

    facebook

  • #2
    Re: drummers @ GMM

    Man, man, man... 't blijft genieten van die reeksen van je!

    Voorkeur voor de tweede! Subliem.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: drummers @ GMM

      tweede is inderdaad echt super!
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: drummers @ GMM

        Tweede springt eruit
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment


        • #5
          Re: drummers @ GMM

          De tweede is best grappig om te zien, en de expressie is er een uit de duizend. Als ik deze dan zou afwegen tegen de foto van BFMV, verdwaalt deze toch in de superioriteit en uitstraling, als je het zo ziet een kippevel moment. Voor mij is de derde de absolute top!
          Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
          http://digital.raptor-tec.be

          Comment


          • #6
            Re: drummers @ GMM

            De combinatie: mijn voorliefde voor percussie/drum en deze pics =
            Tweede springt er inderdaad uit. Maar de uitdrukking van de tweede en houding van de derde zijn ook heel sprekend!
            Ik hoop dat er nog drummers volgen
            Heb je er ook met iets minder 'bevroren' drumsticks?
            Let wel; hier vind ik het geen tekort, wegens de heel sprekende gezichtsuitdrukkingen bij beide foto's.


            mvg
            Caroline
            www.myspace.com/photocaroline

            Comment


            • #7
              Re: drummers @ GMM

              @kris
              de derde geniet ook mijn persoonlijke voorkeur......dit moment had ik verwacht en heb daar ook duidelijk naar toegewerkt..........en met deze theatrale achtergrond had ik wel veel geluk......


              @Caroline

              Ik heb niet zoveel drummers kunnen vastleggen....er zijn er wel nog een aantal maarja, we kunnen hier ook niet alles tonen.....vooral omdat ik nog een aantal leuke plaatjes heb van het publiek, headbangende toestanden en van muzikanten met niet conventionele metal instrumenten

              Heel vaak zaten de drummers verscholen achter hun indrukwekkend drumtoestel.... en op de zijpodia stond je met je neus voor een hoog podium waardoor de drummers erg moeilijk vast te leggen waren. Op het hoofdpodium konden we onze lens boven de vloer houden waardoor je veel meer mogelijkheden had........bovendien kon je daar ook onder daglicht werken waardoor je die woestelingen eens kon bevriezen, een kans die ik niet dikwijls heb......onder kunstlicht levert dit totaal andere plaatjes op......

              Bovendien ....als je telkens maar 3 nummers mag fotograferen........heb je niet zoveel mogelijkheden.....de meeste aandacht gaat dan meestal naar de frontman of frontvrouw van de band.
              Aan de drummer van Apocalyptica heb ik wel heel veel aandacht besteed.....ook hier wist ik op voorhand dat er iets te beleven viel... terwijl de neiging wel groot was om af te dwalen naar die woeste cellisten.

              Bedankt voor de comments!
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: drummers @ GMM

                Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                Bovendien ....als je telkens maar 3 nummers mag fotograferen........heb je niet zoveel mogelijkheden.....de meeste aandacht gaat dan meestal naar de frontman of frontvrouw van de band.
                Klopt als een bus
                En de drummers zijn inderdaad ook het moeilijkst te pakken: positie + heel hun instrumentarium waar ze achter verdwijnen... en vaak ook minder interessant qua belichting, verdwijnend in rookgordijnen....
                Net daarom dat ik deze des te meer waardeer.

                PS: de achtergrond van de derde is inderdaad super! Past bij zijn theatrale houding.

                Het valt me ook op dat je de groepen die je fotografeert goed kent en ook weet wat je kan verwachten qua 'show' en dat valt ook telkens weer op in je fotoverslagen Als toeschouwer pik je op die manier altijd iets extra's mee. Mij doet het in alle geval zin krijgen om volgend jaar naar GMM af te zakken.

                mvg
                Caroline
                www.myspace.com/photocaroline

                Comment


                • #9
                  Re: drummers @ GMM

                  Nummer 3 vind ik schitterend!
                  volgorde: 3,2,1!

                  Comment


                  • #10
                    Re: drummers @ GMM

                    Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
                    Klopt als een bus

                    Het valt me ook op dat je de groepen die je fotografeert goed kent en ook weet wat je kan verwachten qua 'show'.
                    mvg
                    Caroline
                    Inderdaad aan de GMM reportage heb ik een maand voorbereidend werk gedaan .......en zoiets loont wel echt de moeite.
                    Er waren naast de bekende bands ook verschillende bands die ik niet goed kende en heb daar heel wat opzoekingswerk over gedaan, video's bekeken en muziek beluisterd. Vooral aan Immortal heb ik heel wat voorbereidend werk besteed....in de hoop dat ik "hun mystiek" zou kunnen vangen. Het plaatje dat hieruit resulteerde post ik mss wel eens....
                    En dat allemaal met de onzekerheid dat ik mss nog geen fotopas zou krijgen.

                    Zolang het verkrijgen van een fotpas niet zo evident voor je is, ben je wel extra gestimuleerd om er dit voor over te hebben.......in de hoop dat je dan nog eens zo eens kans krijgt.....

                    Ook altijd leuk is om een bepaalde band meerde malen te gaan fotograferen.......ben steeds verrast hoe je plaatjes dan groeien .....
                    facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: drummers @ GMM

                      Zeer leuk die 2e!
                      Bij de eerste een beetje opletten bij het verwijderen van de ruis ;-)
                      StijnDeGrauwe.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: drummers @ GMM

                        Bij de tweede druipt het uitleven van de drummer

                        Comment


                        • #13
                          Re: drummers @ GMM

                          allemaal sjieke platen ma geef mij maar nr 3

                          zijn attidude tegen die achtergrond en het in lijn zijn met die vogel of wat is het , wss juist geluk (ma da is het wel vaker bij concerten) maar toch goed!
                          www.kemizz.com
                          Brand new Blog
                          kemizzdotcomonflickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: drummers @ GMM

                            knappe beelden, vooral 2 en 3 en dan nog vooral 3

                            Pose komt net goed uit met de achtergrond, subliem!

                            Comment

                            Working...
                            X