Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon en gedrukte handleidingen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon en gedrukte handleidingen.

    Aangezien er op dit onderdeel van het forum door een moderator een bericht aangaande handleidingen is verschenen veronderstel ik dat ik hier op de goeie plaats zit.

    Ik heb nl. recent aan Nikon de vraag gesteld hoe het komt dat de belgen niet kunnen genieten van de gedrukte handleidingenservice. Het is nl. zo dat, als je probeert één van deze handleidingen te bestellen via de Nikon site, je uiteraard je verplicht bent om je banknummer te vermelden. En daar loopt het dan fout omdat de Nederlandse banken andere nummers hanteren als de onze.

    Ziehier wat men mij antwoord :

    Onlangs heeft u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.Als uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost kunt u het binnen 21 dagen opnieuw aanmelden.

    Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.




    Nikon Nederland 14/07/2008 11:23 AM



    Geachte Pol,

    Dank voor uw reactie.

    Mijn excuses voor het aanbieden van deze service, die inderdaad voor Belgische klanten niet bruikbaar is. Helaas is het enige alternatief om via uw handelaar aan een handleiding te geraken, ofwel het gebruik van de electronische versie.

    Wederom mijn excuses voor dit ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Maerlant van Bremen
    Nikon Europe Support
    www.europe-nikon.com/support


    Dit wou ik jullie dus niet onthouden.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Nikon en gedrukte handleidingen.

    ... wachten tot 2011, dan zullen ze de site moeten aangepast hebben om iban en bic in te vullen daar tegen dan in heel de Eurozone alleen nog met iban en bic kan en mag gewerkt worden ook voor binnenlandse betalingen ...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon en gedrukte handleidingen.

      Pol, ik denk dat dit keer deze thread beter in "algemeen" staat
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Nikon en gedrukte handleidingen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Pol, ik denk dat dit keer deze thread beter in "algemeen" staat
        Geen probleem Francis.

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment

        Working...
        X