Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coqrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coqrock

    Zaterdag naar Coqrock geweest aan onze 'mooie' zee.
    Prachtige optredens en Delain was natuurlijk weer opperbest !
    Hier enkele impressies:

    Spoil Engine / vooral gekozen omwille van de expressie van de gitarist:


    Star Industry / volgens mij geeft dit silhouette de perfecte sfeer weer van dit soort muziek. Misschien jammer van de licht zichtbare box op de achtergrond, maar ik wou niet 'valsspelen' door het nadien weg te moffelen:


    Delain / Misschien niet 100% scherp, noch dynamisch, maar deze foto straalt perfect de muziek van de band uit: rustige gothic metal met prachtige vrouwelijke vocalen en een nog prachtigere zangeres:
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: Coqrock

    Tim, dit is toch al pakken beter dan het vorige wat ik hier al van je gezien heb.
    Heb een voorkeur voor de eerste foto.
    Wat de derde betreft ziet die er hier op mijn scherm toch scherp uit hoor.

    Mvg,

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Coqrock

      Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
      Misschien jammer van de licht zichtbare box op de achtergrond, maar ik wou niet 'valsspelen' door het nadien weg te moffelen:
      Ik vind dat als je een foto beter kunt maken door obstakels te verwijderen die je op het moment van het shooten niet kon ontwijken geen vals spelen.

      Maar als je dan iets wegwerkt of photoshopt, dan moet het natuurlijk wel goed gedaan worden zodat iemand die het origineel niet gezien heeft niet door heeft dat er aan geshopt is.
      Maar dat is mijn mening, voor wat die waard is.

      leuke beelden trouwens
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Coqrock

        Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        Tim, dit is toch al pakken beter dan het vorige wat ik hier al van je gezien heb.
        Heb een voorkeur voor de eerste foto.
        Wat de derde betreft ziet die er hier op mijn scherm toch scherp uit hoor.

        Mvg,

        Hans
        Ik volg Hans.

        Heb nog getwijfeld om ook eens te gaan zien....speciaal voor Delain....maar het is nogal ver.. Delain was op Graspop ook heel goed......... ga deze band zeker nog eens proberen te fotograferen.
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Coqrock

          Nice work! De box in de tweede stoort niet echt vind ik, maar als je het kan vermijden is het natuurlijk beter. Dit gaan shoppen vind ik er persoonlijk wat over gaan, maar sommigen zijn er erg bedreven in.

          Derde ziet er ook al fantastisch uit... ga even googlen en myspacen op die naam...
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Coqrock

            Derde is misschien een beetje soft, maar zeker niet onscherp (op 2 PC's bekeken, waaronder één met CRT scherm)
            Toch gaat mijn voorkeur naar nr1
            Canikon 40D - D200, D300

            Comment


            • #7
              Re: Coqrock

              1 en 2 zijn zeer leuk.
              De 1e mag voor mij ietsje donkerder.
              StijnDeGrauwe.be

              Comment


              • #8
                Re: Coqrock

                1e van Steven vind ik wel cool! 2e vind ik ook wel wat! 3 lijkt zo dof? kan aan mijn scherm liggen!
                grtz

                Comment


                • #9
                  Re: Coqrock

                  Eerste qua expressie op het juist moment vastgelegd.
                  Tweede = sfeerplaatje waar de box bijhoort. Hem wegclonen zou trouwens de compo niet ten goede komen.
                  Derde: goede kadrering en sfeer.
                  En... je bent kritisch: op die manier kan je enkel vooruit
                  Wat mij betreft ben je goed begonnen!

                  mvg
                  Caroline
                  www.myspace.com/photocaroline

                  Comment


                  • #10
                    Re: Coqrock

                    Knappe platen Tim.
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Coqrock

                      zéér knappe reeks, nix op aan te merken eigenlijk
                      't zijn 3 totaal verschillende foto's en echte sfeerbeelden.

                      Comment

                      Working...
                      X